Hlavní navigace

Gmail má brzy přesněji cílit reklamy

7. 4. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google slibuje uživatelům i inzerentům, že reklama ve webovém rozhraní služby Gmail bude ještě více relevantní než tomu je doposud. Lepší cílení reklamy dle odhadu zájmu uživatelů má samozřejmě přispět k tomu, aby inzerce padala na úrodnou půdu. Pro uživatele pak má být reklama užitečnější, i když většina uživatelů by si zřejmě dovedla představit Gmail zcela bez reklamy.

Google slibuje uživatelům i inzerentům, že reklama ve webovém rozhraní služby Gmail bude ještě více relevantní než tomu je doposud. Lepší cílení reklamy dle odhadu zájmu uživatelů má samozřejmě přispět k tomu, aby inzerce padala na úrodnou půdu. Pro uživatele pak má být reklama užitečnější, i když většina uživatelů by si zřejmě dovedla představit Gmail zcela bez reklamy.

Google chce pro lepší cílení reklamy použít obdobné technologie, které dnes používá v rámci funkce pro třídění prioritní pošty. Vysvětluje například, že pokud uživatel v poslední době dostal více důležitých e-mailů o kamerách, bude se mu zobrazovat relevantní reklama. Pokud však tyto e-maily označil za nedůležité nebo dokonce za spam, navazující inzeráty se pochopitelně pak zobrazovat nebudou.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).