Zatímco doporučení z kontextového reklamního systému Google AdSense zmizí na konci srpna, k reklamním kampaním pro obsah a vyhledávání nově přibyla také možnost vkládat inzeráty z Google AdSense do RSS kanálů. Technologie RSS mezi uživateli Internetu v posledních letech poměrně zdomácněla a reklama v RSS není zatím tak rozšířená jako třeba reklama přímo na webových stránkách.
Reklama pro RSS je v Google AdSense dostupná i českým uživatelům respektive je dostupná pro všechny jazyky, u nichž Google podporuje reklamu pro obsah. Zájemci však musí k odběratelům svého RSS kanálu dostat jeho novou adresu (např. prostřednictvím přesměrování), protože RSS s inzeráty generuje sám Google. Na pozadí je populární služba FeedBurner, kterou Google před časem koupil.
Při generování nové reklamy v nastavení Google AdSense stačí vložit aktuální adresu RSS kanálu a Google jej pak bude přebírat, doplní reklamu a další možnosti služby FeedBurner a nakonec RSS kanál s reklamou zveřejní na adrese ve formátu http://feedproxy.google.com/vase-rss. Přes víkend bohužel tato „RSS proxy brána“ vykazovala opakované problémy s dostupností, což by v budoucnu mohl být pořádný problém, ale doufejme, že jde jen o počáteční porodní bolesti. (Google AdSense Blog)