Hlavní navigace

Google hodlá rozšířit své reklamní aktivity i do televize

3. 4. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Google oznámil, že ve spolupráci s provozovatelem americké satelitní televizní sítě Dish hodlá svým klientům nabízet reklamní prostor nejen na webových stránkách, ale také na televizních obrazovkách. Klienti si budou moci do systému sami nahrávat reklamy a nastavit si požadované zacílení. Základní princip tedy bude podobný jako u systému AdWords a internetový gigant tak pokračuje v pokusech o rozšíření portfólia reklamních služeb. Mediálně ostře sledované reklamy v rozhlase či tisku zatím větší…

Google oznámil, že ve spolupráci s provozovatelem americké satelitní televizní sítě Dish hodlá svým klientům nabízet reklamní prostor nejen na webových stránkách, ale také na televizních obrazovkách. Klienti si budou moci do systému sami nahrávat reklamy a nastavit si požadované zacílení. Základní princip tedy bude podobný jako u systému AdWords a internetový gigant tak pokračuje v pokusech o rozšíření portfólia reklamních služeb. Mediálně ostře sledované reklamy v rozhlase či tisku zatím větší úspěch neslavily. Google také nedávno koupil společnost zabývající se prodejem reklam do počítačových her. (CNet News, Ars Technica)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).