Pro zakladatele internetových startupů připravil Google přehled čtyřiadvaceti svých služeb, které by se jim mohly při rozjezdu podnikání hodit. Nejde o nic světoborného, spíš o marketingový tah, způsob, jak se popovézt na celosvětové vlně zájmu o startupy a zároveň získat nové uživatele pro některé méně známé služby. Přehled můžeme interpretovat také jako zprávu o tom, na co ze svého rozsáhlého portfolia internetový obr sází, v čem vidí budoucnost a zajímavé je také nad seznamem zavzpomínat nad službami, které ještě fungují, startupům by se mohly také hodit, ale v posledním počinu je je Google opomíjí.
Mezi vývojářskými nástroji v kategorii Build zaujme například Prediction API, které umí analyzovat historická data a na jejich základě potom díky chytrým, samostatně se učícím algoritmům, které běží samozřejmě v cloudu, předpovídá, jaký je nejpravděpodobnější další vstup. Funkce, která může uživatelům vyplňování webového dotazníku báječně ulehčit – jsou-li dostatečně předvídatelní – ale někdy také pekelně ztížit. Za zmínku stojí také opětovně demonstrovaná plná podpora Googlu pro HTML5.
V kategorii Měření Google vedle obligátních Analytics propaguje svůj nástroj pro A/B testování Website Optimizer. V rubrice Enhance potom najdeme jednak podporu standardu OpenID a potom sbírku API služeb, která Google momentálně prosazuje jako své priority: Google Plus, YouTube, Mapy a Google Apps. Kolonka Get out there věnovaná distribučním a propagačním kanálům hází do jednoho pytle obchody s aplikacemi – Android Market, Chrome Web Store a Apps Marketplace společně s tlačítkem +1 coby nástrojem virálního sociálního marketingu.
Monetizačním nástrojům u Googlu pochopitelně dominují reklamní systémy AdMob a AdSense. Přesto v tomto přehledu nejsou uvedeny na prvním místě. Tam Google propaguje dva nástroje určené k prodeji obsahu uvnitř mobilních a webových aplikací. Zde je interpretace marketingového sdělení jednoduchá: Google by si rád ukousl větší díl z tohoto výživného koláče, který prozatím drží pevně v rukou konkurenční Apple. Jako výsměch českým vývojářům, kteří stále nemohou přes Google své aplikace jednoduše a legálně prodávat, působí zařazení již zmíněného Android Marketu, Chrome Web Store a Apps Marketplace. Útěchou tuzemským vývojářům může být fakt, že popisovaná startupová prezentace není primárně určena jejich očím.