DealMap agreguje nabídky nejrůznějších slevových a nabídkových serverů a zobrazuje je na Google mapách, je tedy přirozeným kandidátem na akvizici. Oproti podobným českým službám je logika práce s mapovými podklady na poněkud vyšší úrovni, v mapách vidíte teplotní mapu podle toho, kde je nabídek nejvíce, můžete si vybírat typy nabídek a teprve při přiblížení vidíte jednotlivé nabídky.
DealMap vyrostlo na web se dvěma miliony měsíčních návštěvníků jak normální, tak mobilní verze a e-mailového zpravodaje, dalších 85 milionů návštěvníků generuje přes weby partnerů, kde jsou přehledy DealMap uváděny. Jeden milion uživatelů používal mobilní aplikaci pro iPhone nebo Android. Na DealMap je denně přes 400 000 platných nabídek od více jak 450 dodavatelů a DealExchange API používá přes 500 vývojářů.
Kolik za DealMap Google dal, nebylo oznámeno. V nedávné minulosti Google spustil vlastní nabídkový systém Google Offers, původně v oregonském Portlandu, nyní se rozrůstá do New Yorku a San Francisca. Pro Google je DealMap další logickou mapovou vrstvou k integraci do služby Mapy.