Hlavní navigace

Google si prý chce sáhnout na peníze investované do TV reklamy

30. 9. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Google zahájil v České republice poskytování komerčních kanálů na videoportálu YouTube. Mezi první klienty patří mobilní operátor T-Mobile, výrobce nápojů Coca-Cola a společnost Nike, známý výrobce sportovního oblečení a sportovních potřeb. S informací přišel ekonomický deník E15. Chceme si tak sáhnout na peníze, které firmy investují do televizní reklamy. Kromě toho bychom rádi podpořili český obsah na YouTube, uvedla pro E15 Taťána le Moigne, šéfka české pobočky Googlu. Zájemci si mohou na…

Google zahájil v České republice poskytování komerčních kanálů na videoportálu YouTube. Mezi první klienty patří mobilní operátor T-Mobile, výrobce nápojů Coca-Cola a společnost Nike, známý výrobce sportovního oblečení a sportovních potřeb. S informací přišel ekonomický deník E15. Chceme si tak sáhnout na peníze, které firmy investují do televizní reklamy. Kromě toho bychom rádi podpořili český obsah na YouTube, uvedla pro E15 Taťána le Moigne, šéfka české pobočky Googlu. Zájemci si mohou na YouTube založit vlastní komerční kanál, minimálně na dobu tří měsíců. Smluvně se zaváží, že na jeho propagaci a podporu vynaloží alespoň třicet tisíc dolarů za kvartál. Je tedy zřejmé, že nová nabídka Googlu bude určena hlavně větším firmám.

Autor článku

Autor je nezávislý novinář a publicista věnující se informatice, elektronice a telekomunikacím. V těchto oborech i podniká. Se serverem Lupa.cz spolupracuje již řadu let jako externí redaktor.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).