Hlavní navigace

Google spouští veřejnou betu AdSense pro flashové hry

8. 10. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Po měsíci interního testování Google spouští veřejnou betu své inzertní platformy AdSense pro flashové online hry. Google bude v těchto hrách zobrazovat reklamu formou takzvané post-roll a samozřejmě také svého času hodně diskutované in game reklamy. Post-roll model by měl fungovat tak, že po dohrání (nebo vynuceném ukončení) hry budou následovat krátké reklamní videospoty, které budou nějakým způsobem provázány s původní hrou (vizuály, herní charaktery). Výhledově však Google nevylučuje ani…

Po měsíci interního testování Google spouští veřejnou betu své inzertní platformy AdSense pro flashové online hry. Google bude v těchto hrách zobrazovat reklamu formou takzvané post-roll a samozřejmě také svého času hodně diskutované in game reklamy. Post-roll model by měl fungovat tak, že po dohrání (nebo vynuceném ukončení) hry budou následovat krátké reklamní videospoty, které budou nějakým způsobem provázány s původní hrou (vizuály, herní charaktery). Výhledově však Google nevylučuje ani reklamu v klasických MMORPG hrách, které se v posledních letech těší stále masovější oblibě. Zde by se mohla zobrazovat například bannerová reklama na virtuálních billboardech nebo formou dalších citlivě zvolených herních doplňků. (VentureBeat)

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.