Hlavní navigace

Google změnil svůj postoj k <acronym lang="en" title="Search Engine Optimization">SEO</acronym>

2. 12. 2002
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Po dlouhé době otevřeného nepřátelství vyjádřeného heslem „nejlepší SEO, žádné SEO“ změnil ve středu Google svou rétoriku vůči optimalizátorům pro vyhledavače. Bylo na čase, neboť právě Googlu se tvrdými postihy podařilo vychovat početnou skupinu seriózních SEO konzultantů, kteří svou prací zvyšují sémantickou hodnotu, přístupnost a celkovou použitelnost globálního webu.

Po dlouhé době otevřeného nepřátelství vyjádřeného heslem „nejlepší SEO, žádné SEO“ změnil ve středu Google svou rétoriku vůči optimalizátorům pro vyhledavače. Bylo na čase, neboť právě Googlu se tvrdými postihy podařilo vychovat početnou skupinu seriózních SEO konzultantů, kteří svou prací zvyšují sémantickou hodnotu, přístupnost a celkovou použitelnost globálního webu.

Autor článku

Autor je specialista na webdesign, internetové obchodní strategie a marketing. Vydává e-zin pro webmastery Sova v síti a od roku 1990 vede společnost PROKOP Software.