Slevový server Groupon zaznamenal v druhém čtvrtletí tržby ve výši 568,3 milionů dolarů, analytici přitom předpokládali, že firma dosáhne tržeb ve výši 573,13 milionů dolarů. Za nižšími tržbami mohou být problémy s expanzí Grouponu v Evropě. Výkonný ředitel Grouponu Andrew Mason prohlásil, že dosavadní nabídky Grouponu v Evropě byly pro zákazníky příliš drahé a ani obchodníci nebyly se službou spokojeni, kvůli potížím Grouponu s implementací nových technologií, které měly nalákat více zákazníků.
GAAP zisk na akcii ve výši 0,04 dolarů naopak očekávání analytiků předčil. Groupon ve druhém čtvrtletí prodal slevové kupony za 1,29 miliardy dolarů, v prvním čtvrtletí jich prodal za 1,35 miliard dolarů. Groupon má v současné době přibližně 38 milionů aktivních uživatelů.
Zdro: VentureBeat a TechCrunch