Hlavní navigace

Gympl v pondělí u diváků od 15 do 54 let těsně nad Četnickými humoreskami

Jan Potůček

UVNITŘ DATA ZA JEDNOTLIVÉ KANÁLY – U dospělých diváků starších 15 let byl ale až trojkou na trhu, porazily ho i Cesty domů II. na hlavním kanálu Primy

Doba čtení: 2 minuty

Nad milionem diváků pouze četníci na ČT 1

Vyrovnaný boj o diváky mezi 15 a 54 lety svedly v pondělí večer seriály Četnické humoresky a Gympl s (r)učením omezeným. Nakonec těsně (jen o pět tisíc diváků) zvítězil Gympl, který v „novácké“ cílovce oslovil 544 tisíc diváků, čili 26,56 procenta publika. Četnické humoresky v této cílové skupině zaujaly 539 tisíc diváků, 26,77 procenta publika. V širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let ale četníci na ČT 1 vyhráli na plné čáře: vidělo je 1,153 milionu diváků, což představovalo 27,73 procenta z těch, co trávili čas u televizní obrazovky. Gympl si nenechalo ujít 864 tisíc dospělých, 20,63 procenta publika, což ho v této divácké kategorii odsunulo až na pozici trojky na trhu.

NEDĚLNÍ DATA: Talent u diváků od 15 do 54 let dvojkou na trhu, porazil ČT 1. Neděli vyhráli Doktoři

Sledovanější než Gympl byl totiž u dospělých nad 15 let i seriál Cesty domů II na hlavním kanálu Primy. Od čtvrt na devět jej vidělo v průměru 883 tisíc diváků, 21,21 procenta publika (ale jen 13,43 procenta ve věku 15 až 54 let). Nova si spravila chuť sitcomem PanMáma, který od 21:40 hod. vidělo v průměru 685 tisíc dospělých diváků, 20,54 procenta publika (25,62 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 2 zaujala hlavním večerním dokumentem Nejvýznamější operace 2. světové války, který si od osmé večer nenechalo ujít 210 tisíc dospělých diváků, 5,03 procenta publika. Lehce nad průměr se dostal i přenos zápasu fotbalové Gambrinus ligy mezi FC Zbrojovkou Brno a FK Teplice, který od 17:30 hod. na ČT Sport vidělo 97 tisíc dospělých, 3,34 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (21. 10. 2013)
Graf podílu kanálů (21. 10. 2013)
Graf podílu skupin (21. 10. 2013)

Partička zvedla podíl Primy Cool

Víc než 100 tisíc diváků dalo pět minut před sedmou hodinou večer přednost Kačeřím příběhům na dětském kanálu ČT :D. Konkrétně šlo o 103 tisíc dospělých, tři procenta publika, v mladší cílové skupině 15 až 54 let to představovalo dokonce 6,36 procenta publika. Prima Cool večer bodovala premiérovou Partičkou, již si od 21:50 hod. nenechalo ujít 187 tisíc dospělých diváků, 6,17 procenta publika (10,13 procenta ve věku 15 až 54 let). Na sesterské Primě love byla nejsledovanější denní rekapitulace VyVolených. Od 21:25 hod. ji vidělo 155 tisíc dospělých diváků, 4,74 procenta publika (6,17 procenta ve věku 15 až 54 let).

MINULÉ PONDĚLÍ: Četníci nad milionem diváků, u mladých zvítězil Gympl. ČT 24 bodovala debatou

Nadprůměrného výsledku dosáhnul i film Zátah na TV Barrandov, který si od 21:20 hod. nenechalo ujít 171 tisíc dospělých diváků, 6,06 procenta publika. Stanice jím výjimečně oslovila i mladší publikum od 15 do 54 let, u kterého snímek dosáhnul podílu 6,41 procenta. Spíše průměrnou sledovanost naopak vykázala komedie Kdopak to mluví 3 na Nově Cinema, již si od osmé večer nenechalo ujít 142 tisíc dospělých, 3,49 procenta publika (4,94 procenta ve věku 15 až 54 let). Fanda uspěl se seriálem Kriminálka New York. Konkrétně epizoda nasazená od 21:10 hod. oslovila v průměru 136 tisíc dospělých, 3,57 procenta publika (3,84 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (21. 10. 2013)
Top 5: ČT1 (21. 10. 2013)
Top 5: ČT2 (21. 10. 2013)
Top 5: ČT24 (21. 10. 2013)
Top 5: ČT sport (21. 10. 2013)
Top 5: ČT :D (21. 10. 2013)
Top 5: ČT art (21. 10. 2013)
Top 5: Nova (21. 10. 2013)
Top 5: Nova Cinema (21. 10. 2013)
Top 5: FANDA (21. 10. 2013)
Top 5: SMÍCHOV (21. 10. 2013)
Top 5: TELKA (21. 10. 2013)
Top 5: Prima family (21. 10. 2013)
Top 5: Prima COOL (21. 10. 2013)
Top 5: Prima love (21. 10. 2013)
Top 5: Prima ZOOM (21. 10. 2013)
Top 5: TV Barrandov (21. 10. 2013)
Našli jste v článku chybu?