Hlavní navigace

Hlas opět prohrál s Poštou pro tebe, jasným vítězem středy Cesty domů

5. 6. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Hlavní kanál Novy ale s pěveckou soutěží bodoval u „svojí“ cílové skupiny diváků od 15 do 54 let, v níž byl Hlas lídrem večera

Josef Klíma ve svém čase lídrem trhu

Vztahový seriál Cesty domů potvrzuje pozici nejsledovanějšího pořadu středečních večerů. I tento týden si v širší cílové skupině všech dospělých diváků nad 15 let udržel velký odstup od nejbližší konkurence – hlavních kanálů Novy a České televize – když na Primě od čtvrt na devět oslovil v průměru 833 tisíc dospělých diváků a 23,31 procenta publika. O 300 tisíc diváků méně měla souběžně vysílaná Pošta pro tebe na ČT 1. Od osmé večer ji vidělo 535 tisíc dospělých diváků a 15,37 procenta publika. Pěvecká show Hlas na Nově se musela spokojit s třetí příčkou, od 20:20 zaujala 510 tisíc dospělých a 16,01 procenta publika.

ÚTERNÍ DATA: ČT Sport v úterý večer nad Primou, fotbal Česko – Rakousko sledovanější než Bouřlivé víno

Zcela jiné pořadí hlavních večerních pořadů ale nabízí mladší cílová skupina diváků od 15 do 54 let. V ní byl lídrem večera Hlas s podílem 22,69 procenta. Za ním následovaly Cesty domů, které oslovily 16,15 procenta publika a teprve po nich Pošta pro tebe s podílem 7,50 procenta. Hlavnímu kanálu Primy se dařilo i později večer, její publicistický magazín Očima Josefa Klímy se od půl desáté stal nejsledovanějším pořadem na českých obrazovkách, když jej zhlédlo v průměru 558 tisíc dospělých diváků a 17,94 procenta publika (ale jen 10,01 procenta v kategorii 15 až 54 let). Prima v obou základních cílových skupinách za celý den i v prime time porazila ČT 1 a stala se jasnou dvojkou trhu po Nově.

Kanály – průměrné podíly (4. 6. 2014)
Graf podílu kanálů (4. 6. 2014)
Graf podílu skupin (4. 6. 2014)

Prima love večer nad Novou Cinema

Z menších televizí se ve středu večer dařilo TV Barrandov se zábavným pořadem Vtip za stovku!, který od 20:10 vidělo 257 tisíc dospělých diváků a 7,30 procenta publika. Nadprůměrnou sledovanost měl i následující seriál Zákon a pořádek: Los Angeles, který si na Barrandově od deváté večer nenechalo ujít 223 tisíc dospělých diváků, což představovalo 6,61 procenta publika. Ještě o něco lépe na tom byla ČT 2, která zaujala především původním cestovatelským cyklem Trabantem Jižní Amerikou, jenž od 21:40 oslovil v průměru 275 tisíc dospělých diváků a 8,86 procenta publika. Předcházející cestopis Na cestě vidělo od deváté večer 272 tisíc dospělých a 7,54 procenta publika.

P IT tip novy

MINULÁ STŘEDA: Hlas ve středu až za Poštou pro tebe, u mladých od 15 do 54 let ale vítězem večera

Velmi úspěšný večer má za sebou Prima love, která krimiseriálem Zločiny nad Seinou pokořila hranici 200 tisíc diváků. Od 20:20 jej sledovalo v průměru 213 tisíc dospělých diváků a 5,92 procenta publika (6,70 procenta ve věku 15 až 54 let). Diváci evidentně zůstali i u Sběratelů kostí, které Prima love zařadila hned poté od 21:20 hod. Tento seriál zaujal 189 tisíc dospělých diváků a 5,90 procenta publika (6,61 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den i v prime time pak Prima love v širší cílové skupině diváků nad 15 let porazila sesterskou Primu Cool. V prime time u mladších diváků od 15 do 54 let pokořila hranici pěti procent a porazila Novu Cinemu.

Top 10 všechny stanice (4. 6. 2014)
Top 5: ČT1 (4. 6. 2014)
Top 5: ČT2 (4. 6. 2014)
Top 5: ČT24 (4. 6. 2014)
Top 5: ČT sport (4. 6. 2014)
Top 5: ČT :D (4. 6. 2014)
Top 5: ČT art (4. 6. 2014)
Top 5: Nova (4. 6. 2014)
Top 5: Nova Cinema (4. 6. 2014)
Top 5: FANDA (4. 6. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (4. 6. 2014)
Top 5: TELKA (4. 6. 2014)
Top 5: Prima (4. 6. 2014)
Top 5: Prima COOL (4. 6. 2014)
Top 5: Prima love (4. 6. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (4. 6. 2014)
Top 5: TV Barrandov (4. 6. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.