Hlavní navigace

Hokej nejméně ublížil skupině Barrandov, oproti minulému týdnu narostl podíl ČT o více než tři procenta

Autor: archiv
Jan Brychta

UVNITŘ TOP 10 POŘADŮ TÝDNE – Meziročně posílila Česká televize u mladší cílové skupiny o více než osm procent.

Doba čtení: 3 minuty

Mezitýdenní vývoj (vs. 18. týden 2017)

Cílová skupina 15+

Díky hokeji se pochopitelně nejlépe vedlo kanálu ČT sport, jehož týdenní podíl u cílové skupiny diváků starších patnácti let narostl o 4,34 procenta. Lehkého nárůstu se dočkala i Nova Cinema, jejíž podíl poskočil o 0,61 procenta, a ČT2, které si polepšilo o 0,11 procenta. V opačném gardu dopadla nejhůře hlavní Nova, jejíž podíl klesl o 1,08 procenta. Následuje ji hlavní Prima, která si pohoršila o 0,91 procenta, a ČT1, která klesla o 0,62 procenta.

PŘEDMINULÝ TÝDEN: V rámci týdne díky sportu a vládní krizi výrazně narostl podíl České televize

Z pohledu televizních skupin si opět polepšila pouze Česká televize, jejíž podíl se navýšil o 3,18 procenta na konečných 34,38 procenta. Nástup hokejového mistrovství naopak nejméně postihl skupinu televize Barrandov, jejíž podíl se snížil o 0,37 procenta na 8,25 procenta. Nova si pohoršila o 0,57 procenta na 29,61 a nejhůře dopadla Prima, jejíž podíl 18,84 procenta znamená ztrátu 1,93 procenta obecné cílové skupiny.

TOP 10 všechny stanice (19. týden 2017)

Cílová skupina 15–54

Ještě výraznější mezitýdenní nárůst hlásí ČT sport u mladší cílové skupiny, když si polepšila o 6,22 procenta. Dařilo se i Nově Cinema, která nabrala 1,31 procenta mladších diváků. Ostatní nárůsty jsou v řádu promile. Naopak největší ztrátu zaznamenala hlavní Nova, která hlásí ztrátu 2,44 procenta své primární obchodní skupiny. Třetí největší úbytek postihl Primu Cool, kterou opustilo 0,63 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let.

MINULÝ ROK: V rámci týdne stoupala pouze Česká televize. Díky hokeji

Česká televize si jako skupina polepšila u mladší cílovky o 4,97 procenta a její podíl tak činil 32,31 procenta. Naopak největší ztrátu zaznamenala Prima, když přišla o 2,78 procenta a vykázala podíl 18,47 procenta. Své diváky ztratila i Nova, jejíž podíl 34,91 znamená úbytek 1,57 procenta primární obchodní skupiny. Opět tratil nejméně Barrandov, jehož podíl 4,64 znamená ztrátu 0,06 procenta mladší cílové skupiny.

Kanály – průměrné podíly (19. týden 2017)
Graf podílu kanálů (19. týden 2017)
Graf podílu skupin (19. týden 2017)

Meziroční vývoj (vs. 18. týden 2016)

Cílová skupina 15+

I v meziročních nárůstech si nejlépe vedla ČT sport, když posílila o 3,01 procenta. Druhým nejúspěšnějším kanálem byla ČT24, která si polepšila o 1,8 procenta. Dařilo se i Nově Action, která posílila o 1,2 procenta. Naopak nejhůře dopadly kanály z rubriky Ostatní, jejichž podíl se meziročně snížil o 2,74 procenta. Ztrátu hlásí i ČT1, která přišla o 2,17 procenta, a hlavní Prima, jejíž podíl u obecné divácké skupiny se meziročně snížil o 1,67 procenta.

Mezi televizními skupinami hlásí pokles pouze Prima, která meziročně ztratila 2,68 procenta diváků starších patnácti let. Naopak se dařilo České televizi, když svůj podíl navýšila o 2,11 procenta, a skupině Barrandov, jejíž podíl narostl o 1,72 procenta. Skupina Nova si polepšila o 0,97 procenta obecné divácké skupiny.

MIF Michalovský

Graf týdenních podílů kanálů (2017)

Cílová skupina 15–54

I u mladších diváků hlásí nejvyšší nárůst podíl kanál ČT sport, který si polepšil o 4,26 procenta. Navýšil se i podíl Novy Cinema, a to o 1,72 procenta, a zpravodajské ČT24, která posílila o 1,41 procenta. Nejhůř pak dopadly kanály z rubriky Ostatní, které meziročně ztratily 3,68 procenta mladších diváků. Nedařilo se ani hlavní Nově, která přišla o 1,58 své primární cílové skupiny. Třetí největší meziroční ztrátu vykázala Prima love s poklesem o 1,53 procenta.

Z hlediska televizních skupin rostly podíly všem, kromě Primy, která ztratila 3,39 procenta mladších diváků. Nejlépe si vedla Česká televize, která posílila svůj podíl meziročně o slušných 8,46 procenta. Nova si polepšila o 2,38 procenta své primární obchodní skupiny a Barrandov lehce posílil o 0,08 procenta.

Tabulka týdenních podílů kanálů (2017)
Našli jste v článku chybu?