Hudební televize Óčko spustí v následujících dnech až týdnech novou aplikaci „Óčko zeď“, která spojí hybridní vysílání HbbTV se sociální síti Twitter. Na konferenci Innovation Day to dnes řekl technický ředitel stanice Lukáš Hnilička. Půjde o speciální Twitter stream, který bude přinášet rychlé zprávy přímo na televizní obrazovku,
přiblížil přítomným Hnilička. Óčko bude vůbec první televizí dostupnou terestricky v České republice, která umožní propojení klasického vysílání a jedné ze sociálních sítí. Doposud spuštěnými aplikacemi jsou e-shop, stream Óčka Expres, chat a kampaň Komerční banky ke Kontu G2.
NEPŘEHLÉDNĚTE: Óčko začalo využívat hybridní vysílání pro komerční účely, propaguje Konto G2
Uživatelé i televize by měli podle Lukáše Hniličky brát hybridní vysílání jako nový formát, který se na trhu zrodil. Bere si to nejlepší z internetu i to nejlepší z televize. Máme tu interaktivní vysílání, které se dá ověřit internetovou metrikou. To je ta největší výhoda, kterou v této technologii spatřujeme,
sdělil přítomným na konferenci Innovation Day technický ředitel televize Óčko Lukáš Hnilička, který upozornil, že pokud aplikace odkazuje někam jinam než do klasického TV vysílání, tato aplikace nebude fungovat, přestože bude mít dobrou návštěvnost a výsledky uživatelů nebudou vykazovat špatná čísla.
ČTĚTE TAKÉ: Óčko finišuje přípravy na spuštění hybridního vysílání na satelitu Astra
Aplikace, kterou televize vyvine, musí být pro uživatele jednoduchá. Pokud by se tak nestalo, nebude fungovat. Divákům musíme nabídnout více než jen produktovou stránku. Hybridní televize je nějaký formát, který sám o sobě vytváří nějaká čísla. Neměl by to být pouze doplňkový formát například k internetu,
konstatoval Hnilička, podle jehož slov je jednou z příležitostí do budoucna plná penetrace domácností technologií HbbTV v následujících letech, tedy televizorů, které budou připojeny k internetu. Mám na mysli televizory, které v sobě mají HbbTV a do budoucna s technologií dokážou nějak pracovat,
upozornil Hnilička.