Našim divákům chceme dále nabízet alternativu ke klasickému vysílání Šlágru. Milovníci dechovky budou mít ve své chytré televizi výběr jedinečných lidových videoklipů s názvem Dechovka TV. Myslet budeme i na ty nejmenší diváky a jejich rodiče, kteří jistě ocení vysílání dětského programu TV Písničky,
říká Karel Peterka, hlavní strůjce úspěchů ŠlágrTV.
HbbTV v současné chvíli využívají pro obsahové a komerční účely stanice Primy, Óčka a nyní i ŠlágrTV. Internetová služba byla v neviditelné podobě spuštěna před více než měsícem a zaznamenala velmi solidní výsledky. Za měsíc od 21. prosince zaznamenala více než 3 000 000 zobrazení. Na Silvestra dosáhla dokonce více než 200 000 spuštění za jeden den.
Počet televizorů disponujících HbbTV u diváků Šlágru nás velmi překvapil. Čísla jasně hovoří o tom, že i starší divácká skupina je dobře vybavena moderními technologiemi, což je příjemné zjištění,
říká Robert Kvapil, obchodní ředitel Šlágru. Odhadujeme, že v průběhu roku bude k dispozici průměrně okolo 80 000 zobrazení denně. Což dává značný prostor pro vlastní propagaci a samozřejmě i pro komerční využití, o které je značný zájem,
uzavírá Kvapil.
Šlágr na projektu spolupracuje s karlínskou společností Hybrid, která je průkopníkem hybridního vysílání v ČR. Ta bude Šlágr také obchodně zastupovat v oblasti HbbTV. Reklamní prostor bude možné nakoupit jak pomocí přímého obchodu (= private deal), tak i prostřednictvím programatického nákupu. Nyní je dostupných 5 klasických formátů v podobě bannerů i videoreklamy, včetně formátu Switchroll. Televize může nabídnout další zajímavé možnosti speciálních operací, například v propojení s vlastním call-centrem či propojení s živým vysíláním.
Vstup Šlágru je skvělá zpráva pro celý mediální trh. Jeho divácká základna je naprosto unikátní a vsadím se, že takto specifickou a početnou skupinu na internetu, sociálních sítích nebo webu prostě nenajdete. Je to obrovsky atraktivní volba pro inzerenty, kteří nakupují ať už programaticky, či pomocí přímého nákupu. V neposlední řade se může skvěle doplňovat s ostatními kanály, například s hudebními stanicemi Óčka, které tak vlastně společně pokryjí celou věkovou kategorii od nejmladších až po ty nejdříve narozené,
tvrdí Lukáš Hnilička, CEO společnosti Hybrid.