Hlavní navigace

Hudební televize Šlágr spustila vlastní hybridní vysílání

7. 2. 2017
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

V rámci HbbTV vysílání nabídne Šlágr svým divákům hudební videoklipy TV Dechovka a livestream dětských videoklipů TV Písnička.

Našim divákům chceme dále nabízet alternativu ke klasickému vysílání Šlágru. Milovníci dechovky budou mít ve své chytré televizi výběr jedinečných lidových videoklipů s názvem Dechovka TV. Myslet budeme i na ty nejmenší diváky a jejich rodiče, kteří jistě ocení vysílání dětského programu TV Písničky, říká Karel Peterka, hlavní strůjce úspěchů ŠlágrTV.

HbbTV v současné chvíli využívají pro obsahové a komerční účely stanice Primy, Óčka a nyní i ŠlágrTV. Internetová služba byla v neviditelné podobě spuštěna před více než měsícem a zaznamenala velmi solidní výsledky. Za měsíc od 21. prosince zaznamenala více než 3 000 000 zobrazení. Na Silvestra dosáhla dokonce více než 200 000 spuštění za jeden den.

Počet televizorů disponujících HbbTV u diváků Šlágru nás velmi překvapil. Čísla jasně hovoří o tom, že i starší divácká skupina je dobře vybavena moderními technologiemi, což je příjemné zjištění, říká Robert Kvapil, obchodní ředitel Šlágru. Odhadujeme, že v průběhu roku bude k dispozici průměrně okolo 80 000 zobrazení denně. Což dává značný prostor pro vlastní propagaci a samozřejmě i pro komerční využití, o které je značný zájem, uzavírá Kvapil.

CIF24

Šlágr na projektu spolupracuje s karlínskou společností Hybrid, která je průkopníkem hybridního vysílání v ČR. Ta bude Šlágr také obchodně zastupovat v oblasti HbbTV. Reklamní prostor bude možné nakoupit jak pomocí přímého obchodu (= private deal), tak i prostřednictvím programatického nákupu. Nyní je dostupných 5 klasických formátů v podobě bannerů i videoreklamy, včetně formátu Switchroll. Televize může nabídnout další zajímavé možnosti speciálních operací, například v propojení s vlastním call-centrem či propojení s živým vysíláním.

Vstup Šlágru je skvělá zpráva pro celý mediální trh. Jeho divácká základna je naprosto unikátní a vsadím se, že takto specifickou a početnou skupinu na internetu, sociálních sítích nebo webu prostě nenajdete. Je to obrovsky atraktivní volba pro inzerenty, kteří nakupují ať už programaticky, či pomocí přímého nákupu. V neposlední řade se může skvěle doplňovat s ostatními kanály, například s hudebními stanicemi Óčka, které tak vlastně společně pokryjí celou věkovou kategorii od nejmladších až po ty nejdříve narozené, tvrdí Lukáš Hnilička, CEO společnosti Hybrid.

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).