Internetová reklama v roce 2005 poprvé překročila magickou hranici 1 miliardy českých korun. Takový je výsledek odhadu, který provedla Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) Unie vydavatelů na základě průzkumu trhu internetové reklamy. Celkový hrubý obrat internetové reklamy v roce 2005 podle ní dosáhl 1 010 000 000 Kč. V letošním roce odhaduje sekce tempo růstu na přibližně 38%. Tím v roce 2006 hrubý obrat internetové reklamy zřejmě dosáhne 1,39 miliardy Kč.
Z hlediska jednotlivých zdrojů (přímí klienti, mediální agentury, mediální zastupitelé) došlo v oblasti hrubých reklamních příjmů proti roku 2004 k mírnému růstu podílu mediálních agentur na úkor přímých klientů a mediálních zastupitelství. Mimo příjmy z plošné reklamy lze odhadnout, že provozovatelé serverů dosáhli obratu cca 900 mil. Kč za další formy internetové reklamy (řádková inzerce, katalogy, přednostní výpisy atd.). (Tisková zpráva)