Hlavní navigace

Janovský: Textová reklama má větší proklik než jsem čekal

15. 9. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Dušan Janovský zveřejnil statistiky prokliku textové reklamy ze svého experimentu: Výsledky říkají, že si na reklamu na stránkách Jak psát web kliklo 3,7% uživatelů, což je víc, než jsem čekal. Vzápětí Dušan Janovský přiznává, že za vysokým počtem odklepnutí odkazu stojí patrně úzké cílení a kvalita textu v reklamě.

Dušan Janovský zveřejnil statistiky prokliku textové reklamy ze svého experimentu: Výsledky říkají, že si na reklamu na stránkách Jak psát web kliklo 3,7% uživatelů, což je víc, než jsem čekal. Vzápětí Dušan Janovský přiznává, že za vysokým počtem odklepnutí odkazu stojí patrně úzké cílení a kvalita textu v reklamě.

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.