Případy 1. oddělení II. opět nejsledovanější
Vyrovnanou sledovanost měly u dospělého publika ve včerejším prime time, tedy hlavním vysílacím čase, Jednička s Novou. Oba programy od sebe dělily v kategorii 15+ přibližně tři desetiny procentního bodu. Share obou stanic se pohyboval okolo 25 %. U mladšího publika ale o více než osm procentních bodů vedla Nova s hodnotou 27,73 %. Nejsledovanějším pořadem dne se stalo pokračování Případů 1. oddělení – téměř 1,7 milionu diváků (share 39,11 %; 33,91 % v 15–54).
NEDĚLNÍ DATA: ČT Sport v neděli s téměř osmiprocentními podíly, biatlon vidělo skoro 800 tisíc lidí
Pozici nejsledovanější televize držela v pondělí Nova s celodenním podílem 23,37 % u dospělého a 26,39 % u mladšího publika. Nejúspěšnějším pořadem této televize se staly s 1,6 milionu diváků Televizní noviny. Nad milionem byla i Ulice, o které bude ještě vzhledem k dopadu na TV Barrandov řeč níže. Jednička byla dvojkou trhu, pozici trojky obsadila Prima. Její celodenní share se dostal na hodnotu 14,52 %, v prime time se pohyboval okolo 15,5 %. Přístav si nenechalo ujít 672 tisíc diváků (share 15,77 %; 14,55 % v 15–54).
Návrat Ulice srazil zprávy na TV Barrandov
Po návratu novácké stálice Ulice spadla podle očekávání sledovanost hlavní publicistické relace TV Barrandov Naše zprávy. Seriál si nenechalo ujít 1,224 milionu diváků (share 33,44 %; 36 % v 15–54). Ulice byla druhým nejsledovanějším pořadem Novy. Naše zprávy na TV Barrandov díky tomu spadly pod hranici 300 tisíc diváků (share 8,28 %). Na pozici nejsledovanějšího pořadu dne se tak opět dostala Soudkyně Barbara s 352 tisíci diváky (share 13,07 %; 9,51 % v 15–54).
MINULÝ TÝDEN: Případy 1. oddělení II. udržely vysokou sledovanost první řady, porazily zprávy Novy
Plnoformátová Televize Barrandov ale na tom nebyla v pondělí špatně. Její celodenní podíl se opět přehoupl přes šestiprocentní hranici a večer se pohyboval okolo 5 %, což bez problémů stačilo na vítězství nad Dvojkou České televize. Ta se po celý den včetně prime time pohybovala okolo 4 %. Diváky této stanice nejvíce oslovil dokument Velký, větší, největší o jaderné ponorce Pennsylvania – 221 tisíc diváků (share 5,59 %; 5,73 % v 15–54). Souboj o mladší publikum vyhrála přes den nad Primou Cool Nova Cinema, tematický kanál Primy bral vítězství ve večerních hodinách.