Společnost O2 Czech Republic rozjíždí další komunikační kampaň na propagaci svých produktů. Její tváří se stal čtyřiatřicetiletý herec Jiří Havelka, jehož měli diváci naposledy možnost vidět v novém třináctidílném seriálu Až po uši prémiového kanálu HBO, který pro něj režíroval Jan Hřebejk. Ústředním motivem veškeré marketingové komunikace O2 se stává téma „objevování“. To se propsalo nejen do kreativního konceptu kampaně, ale i do nového motta „Objevujte teď a tady“. IPTV televizi O2TV bude věnovat přímo jeden ze spotů nové komunikační kampaně.
ČTĚTE TAKÉ: O2TV zařadí Novu Cinemu HD, Fandu HD, Primu love HD a Primu Zoom HD
Úplně poprvé tak vnášíme do komunikace značky konkrétní tvář, která mluví řečí našich zákazníků, je inspirativní, a přibližuje tak nejlepším možným způsobem naši konkrétní nabídku širší populaci,
uvedl k angažování Havelky Ondřej Křivka, šéf marketingové komunikace operátora. Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Dawson, režie se ujal Rob Blishen. V televizi budou k vidění celkem tři reklamní spoty a jeden sponzorský vzkaz. Dalších několik spotů vzniklo pro účely online komunikace a remarketingu. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.