Hlavní navigace

Jiří Havelka, jedna z tváří seriálu Až po uši od HBO, zpropaguje O2TV

19. 2. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

UVNITŘ VIDEO – „Úplně poprvé tak vnášíme do komunikace značky konkrétní tvář, která mluví řečí našich zákazníků,“ uvedl šéf marketingové komunikace O2 Czech Republic Ondřej Křivka.

Společnost O2 Czech Republic rozjíždí další komunikační kampaň na propagaci svých produktů. Její tváří se stal čtyřiatřicetiletý herec Jiří Havelka, jehož měli diváci naposledy možnost vidět v novém třináctidílném seriálu Až po uši prémiového kanálu HBO, který pro něj režíroval Jan Hřebejk. Ústředním motivem veškeré marketingové komunikace O2 se stává téma „objevování“. To se propsalo nejen do kreativního konceptu kampaně, ale i do nového motta „Objevujte teď a tady“. IPTV televizi O2TV bude věnovat přímo jeden ze spotů nové komunikační kampaně.

Křisťálová Lupa 24 hlasovani

ČTĚTE TAKÉ: O2TV zařadí Novu Cinemu HD, Fandu HD, Primu love HD a Primu Zoom HD

Úplně poprvé tak vnášíme do komunikace značky konkrétní tvář, která mluví řečí našich zákazníků, je inspirativní, a přibližuje tak nejlepším možným způsobem naši konkrétní nabídku širší populaci, uvedl k angažování Havelky Ondřej Křivka, šéf marketingové komunikace operátora. Kreativní koncept vytvořil interní tým O2. Produkce se zhostila společnost Dawson, režie se ujal Rob Blishen. V televizi budou k vidění celkem tři reklamní spoty a jeden sponzorský vzkaz. Dalších několik spotů vzniklo pro účely online komunikace a remarketingu. Nákup a plánování médií zajistila agentura Médea.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).