Druhá největší komerční televize na Slovensku, Joj, připravuje na letošní podzim start monotematického kanálu zaměřeného na filmy. Stanice ponese název Joj Plus a objeví se v nabídce kabelových, satelitních a IPTV operátorů. Provozovatel zatím neplánuje její zařazení do experimentálních zemských digitálních sítí.
Vytvoření druhého kanálu považujeme za strategické rozhodnutí, jehož cílem je získat nové diváky a zároveň tak rozšířit portfolio televize. Věříme, že tak jako dokázala přesvědčit svojí programovou nabídkou Jojka, podaří se to i druhému kanálu,
prohlásil generální ředitel televize Joj Richard Flimel.
Spuštěním filmového kanálu předstihne Joj svého největšího konkurenta, nejsledovanější slovenskou televizi Markíza, která dosud žádný tematický kanál nespustila. Majitel Markízy, bermudská společnost CME, ale pro Slovensko vysílá Galaxii sport a sesterská Nova loni v prosinci zprovoznila filmový kanál Nova Cinema.
Majitelem televize Joj je investiční skupina J&T, která stojí rovněž za novou českou zpravodajskou televizí Z1 a v minulosti jí patřil slovenský zpravodajský kanál TA 3.