Necelých sedm procentních bodů dělilo o vánočním týdnu nejsledovanější slovenskou televizi Markíza od její konkurentky, televize Joj. Zatímco Markíza v týdnu od 20. do 26. prosince dosáhla u diváků starších dvanácti let průměrného celodenního podílu 29,5 procenta, televize Joj 22,6 procenta. Uvedl to server Mediálne.sk, podle něhož si Markíza minulý týden meziročně pohoršila o 3,3 procentního bodu, zatímco Jojka stoupla o 1,7 procentního bodu.
K TÉMATU: Farmář hledá ženu na Slovensku uspěl, televize Joj jím porazila Markízu
Připomeňme, že televize Markíza na Slovensku dosahovala svého času celodenních podílů okolo 40 procent a byla v podobném postavení jako její sesterská Nova v Česku. Televize Joj, která vznikla v době rozluky tehdejšího šéfa Novy Vladimíra Železného s americkým investorem Novy, skupinou CME, začala Markíze výrazně konkurovat poté, co ji koupila investiční skupina J&T. Ta v České republice vlastní zpravodajskou televizi Z1 a měla zájem o vstup do televize Prima.