Hlavní navigace

Televize Joj stáhla o vánočním týdnu náskok Markízy na necelých 7%

29. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

29. 12. 2010

Necelých sedm procentních bodů dělilo o vánočním týdnu nejsledovanější slovenskou televizi Markíza od její konkurentky, televize Joj. Zatímco Markíza v týdnu od 20. do 26. prosince dosáhla u diváků starších dvanácti let průměrného celodenního podílu 29,5 procenta, televize Joj 22,6 procenta. Uvedl to server Mediálne.sk, podle něhož si Markíza minulý týden meziročně pohoršila o 3,3 procentního bodu, zatímco Jojka stoupla o 1,7 procentní­ho bodu.

WT100 temata

K TÉMATU: Farmář hledá ženu na Slovensku uspěl, televize Joj jím porazila Markízu

Připomeňme, že televize Markíza na Slovensku dosahovala svého času celodenních podílů okolo 40 procent a byla v podobném postavení jako její sesterská NovaČesku. Televize Joj, která vznikla v době rozluky tehdejšího šéfa Novy Vladimíra Železného s americkým investorem Novy, skupinou CME, začala Markíze výrazně konkurovat poté, co ji koupila investiční skupina J&T. Ta v České republice vlastní zpravodajskou televizi Z1 a měla zájem o vstup do televize Prima.

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.