Hlavní navigace

Kampaň na Twitteru se obrátila proti Starbucks

19. 12. 2012
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Vlastní kampaň na Twitteru se ve Velké Británii obrátila proti Starbucks. Hlavní hashtag kampaně (#SpreadTheCheer) se velmi rychle stal nástrojem útoků na společnost. A o to úspěšnějším, protože součástí kampaně bylo zobrazování tweetů s tímto hashtagem živě v londýnském Muzeu přírodní historie. Starbucks přitom doposud byl spíše miláčkem davů na sociálních sítích. V nemilost ale upadl čerstvě poté, co se ukázalo, že v Británii zaplatil pouze 8,5 milionu liber na daních – to při prodejích ve…

Vlastní kampaň na Twitteru se ve Velké Británii obrátila proti Starbucks. Hlavní hashtag kampaně (#SpreadTheCheer) se velmi rychle stal nástrojem útoků na společnost. A o to úspěšnějším, protože součástí kampaně bylo zobrazování tweetů s tímto hashtagem živě v londýnském Muzeu přírodní historie.

Starbucks přitom doposud byl spíše miláčkem davů na sociálních sítích. V nemilost ale upadl čerstvě poté, co se ukázalo, že v Británii zaplatil pouze 8,5 milionu liber na daních – to při prodejích ve výši až 3 miliard liber.

Zdroj: Starbucks Twitter Hashtag Campaign Becomes Forum for Brand-Bashing

Autor článku

Konzultant a publicista, provozuje www.pooh.cz. Podle některých si myslí, že rozumí všemu, sám je však přesvědčen o pravém opaku a ani v 30+ letech nedokázal přijít na to, jak mít peníze a nepracovat.