Hlavní navigace

Kapalín má velký cíl

24. 11. 2004
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Tomáš kapalín má velký cíl: přesvědčit plánovače reklamy, aby pracovali s denními, nikoli měsíčními statistikami návštěvnosti. To a další věci z kuchyně Seznamu se dozvíte z rozhovoru, který poskytl Marketingu a Médiím.

Tomáš kapalín má velký cíl: přesvědčit plánovače reklamy, aby pracovali s denními, nikoli měsíčními statistikami návštěvnosti. To a další věci z kuchyně Seznamu se dozvíte z rozhovoru, který poskytl Marketingu a Médiím.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor se zabývá výkonovým marketingem na internetu. Pracoval pro Advertures, Dobrý web a Outrider. Martin byl dříve redaktorem Lupy a dalších periodik o IT.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).