Hlavní navigace

Klání sobotních soutěží vyhrál formát Zpívá celá rodina. U mladých Máme rádi Česko

15. 3. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Oba soutěžní pořady ale porazila Nova thrillerem Neznámý. Kartami zamíchal i biatlon na ČT Sport a Vojna a mír na ČT 2.

Vojna a mír přilákala k Dvojce 400 tisíc diváků

Poměrně vyrovnaný souboj svedly v sobotu večer tři nejsledovanější plnoformátové televize. Žádná z nich se po osmé hodině večer nedostala nad milion diváků, nejblíže této metě byl thriller Neznámý, který od 20:20 vysílala Nova. Přednost mu dalo 734 tisíc dospělých diváků a 19,19 procenta publika. Dobře se ale dařilo i inovované soutěži Zpívá celá rodina, již od 20:00 vysílala ČT 1. Vidělo ji 640 tisíc dospělých diváků a 16,15 procenta publika. Další sobotní zábavné soutěži Máme rádi Česko dalo na Primě od čtvrt na devět přednost 585 tisíc dospělých a 14,76 procenta publika. Mladší diváci upřednostnili komerční televize.

PÁTEČNÍ DATA: ČT Sport v pátek pokořil Novu Cinemu, podvečer byl během biatlonu nejsledovanější

U publika od 15 do 54 let vyhrál thriller Neznámý, který vidělo 24,02 procenta diváků u televizních obrazovek. Následovala primácká soutěž Máme rádi Česko (15,88 procenta) a Zpívá celá rodina (11,13 procenta). Kartami po osmé hodině večer zamíchala i ČT 2, která nasadila první z filmové trilogie Vojny a mír, jež v šedesátých letech minulého století získala Oscara za nejlepší zahraniční film. Snímek s podtitulem Andrej Bolkonskij vidělo v průměru 400 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 10,41 procentům publika. Dvojka si diváky udržela i u následného druhého dílu severského thrilleru Milénium – Dívka, která si hrála s ohněm. Tomu dalo od 22:20 přednost 204 tisíc dospělých diváků a 10,23 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (14. 3. 2015)
Graf podílu kanálů (14. 3. 2015)
Graf podílu skupin (14. 3. 2015)

ČT Sport během biatlonu sledovanější než Nova

ČT 2 díky těmto dvěma filmům zvýšila průměrný podíl na dospělém publiku za prime time na 7,89 procenta a stala se jasnou čtyřkou trhu. Překonala dokonce i sesterskou ČT Sport, která v sobotu opět bodovala díky mistrovství světa v biatlonu, které se koná ve Finsku. Sportovnímu kanálu ČT ale pomohlo mimo prime time v podvečer. Od 16:06 do 18:08 jej sledovalo v průměru 681 tisíc dospělých diváků a 26,30 procenta publika (25,47 procenta v kategorii 15 až 54 let). V době jeho vysílání byla ČT Sport nejsledovanější televizí v České republice. Za celý den pak ČT Sport dosáhla nadprůměrného podílu 6,79 procenta na dospělém publiku a 6,80 procenta na publiku od 15 do 54 let. V obou případech to stačilo na pozici čtyřky na trhu, i u mladých ČT Sport těsně porazila Novu Cinemu.

BRAND24

MINULÁ SOBOTA: V sobotu nejsledovanější Jak dostat tatínka do polepšovny, ČT Sport díky atletice nad Primou

Filmovému kanálu Novy se ale také nedařilo špatně, zejména černá komedie Horší než smrt přilákala hned od osmé večer slušných 205 tisíc dospělých diváků, což představovalo 5,16 procenta publika (7,16 procenta ve věku 15 až 54 let). Televize Barrandov tradičně bodovala talk show Sejdeme se na Cibulce, kterou od 22:20 vidělo v průměru 227 tisíc dospělých diváků a 8,81 procenta publika. Z hlediska podílu na publiku se dobře dařilo Nočním zprávám, které od 23:38 zhlédlo 173 tisíc dospělých diváků a 9,89 procenta publika. Ale i hlavní zpravodajská relace Naše zprávy na tom nebyla špatně: na Barrandovu ji od půl sedmé večer sledovalo v průměru 187 tisíc dospělých diváků při podílu 6,11 procenta. Za celý den se Barrandov dostal těsně nad hranici pěti procent.

Top 10 všechny stanice (14. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (14. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (14. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (14. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (14. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (14. 3. 2015)
Top 5: ČT art (14. 3. 2015)
Top 5: Nova (14. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (14. 3. 2015)
Top 5: FANDA (14. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (14. 3. 2015)
Top 5: TELKA (14. 3. 2015)
Top 5: Prima (14. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (14. 3. 2015)
Top 5: Prima love (14. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (14. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (14. 3. 2015)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).