Zdá se, že tuzemské banky po letech letargie nyní chtějí využít rostoucího zájmu klientů o nakupování po Internetu. Po platebních systémech PaySec od ČSOB a mPeníze od mBank nyní také Komerční banka avizovala svůj záměr ještě letos přijít s novinkou, kterou má být úzká spolupráce s vybranými e-shopy, ve kterých budou mít nakupující možnost přímo uhradit cenu vybraných výrobků a služeb
.
Avizovala to u příležitosti dosažení půl milionu klientů využívajících internetového bankovnictví Mojebanka. S tím Komerční banka přišla 1. dubna 2001 a od té doby prostřednictvím této služby její klienti realizovali více než 180 milionů transakcí. V současnosti prostřednictvím internetového bankovnictví Mojebanka realizují zákazníci Komerční banky více než 36 procent všech bezhotovostních transakcí. Službě se však nevyhýbají technické problémy. Poslední rozsáhlý výpadek nastal před dvěma týdny. (Tisková zpráva)