Hned tři personální změny dnes ohlásila Česká televize. Po odchodu ředitelky Komunikace a marketingu Daniely Němcové na mateřskou dovolenou opět rozděluje oddělení Komunikace a vnějších vztahů a Marketing zvlášť a povedou jej samostatní šéfové. Komunikaci a vnější vztahy si vezme na starost dosavadní vedoucí kanceláře generálního ředitele ČT a oddělení vnějších vztahů Vít Kolář, oddělení marketingu pak Denisa Kollárová, která dosud vedla oddělení selfpromotion a grafiky. Ke spojení obou funkcí přitom došlo poměrně nedávno a obě zároveň vykonávala pouze Daniela Němcová (v minulosti ale byl v ČT pod jedním ředitelem obchod a marketing).
Další personální novinkou je zřízení postu zástupce šéfredaktora regionálního zpravodajství, již obsadil Karel Škrabal. „V osobě Karla Škrabala přichází do zpravodajství České televize zkušený novinářský profesionál, dlouhodobě spojený právě s regiony. Očekáváme, že jeho zkušenost obohatí i regionální zpravodajství ČT, které vnímáme nejen jako nedílnou součást veřejné služby, ale i jako jednu z perspektivních oblastí zpravodajství vůbec,“ prohlásil ředitel zpravodajství ČT Zdeněk Šámal. Nový manažer bude mít na starosti především zvýšení podílu regionálního zpravodajství z českých krajů ve vysílání programu ČT 24 a v hlavní zpravodajské relaci Události.
Nový zástupce šéfredaktora regionálního zpravodajství ČT Karel Škrabal
Karel Škrabal zahájil svoji novinářskou kariéru v roce 1992 jako brněnský zpravodaj v redakci Českého deníku. Následně pracoval v Lidových novinách a v televizi Nova. Od roku 1998 působil v redakci Mladé fronty DNES, naposledy jako vedoucí regionálních redakcí.