Zavedené firmy byly sociálními sítěmi zastiženy nepřipraveny. Jak se postavit k tomuto novému kanálu přímého styku se zákazníky nejen stávajícími, ale i potenciálními? Jak sociálních sítí využít ku prospěchu, a nikoli na nich neklopýtat jako slon v porcelánu?
Konference Firmy v sociálních sítích (již pořádá Internet Info, vydavatel Lupy, 7. 6. v Praze) nabízí zkušenostmi a nápady nabitý program od rána do podvečera; vystřídá se osmnáct osobitých řečníků.
Ti vás seznámí s příklady úspěšných způsobů komunikace, včetně komunikace krizové; s řadou případových studií z firem velkých i malých, i společností neziskových; s postupy zvýšení prodeje a s příklady práce se značkou. Vysvětlí zvláštnosti Facebooku i Twitteru; povědí vám, co na nich má smysl, a co smyslu nemá; vysvětlí optimalizaci obsahu na sociálních sítích. Předají zkušenosti s reklamou na Facebooku. Zástupce Googlu představí možnosti využití Google+.
Za jediný den načerpáte tolik poznatků, na kolik byste si sami přicházeli možná léta a určitě dráže.