Kriminálka Anděl o dva tisíce diváků porazila Vinaře, ani jeden seriál neměl milion diváků

27. 10. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Vinařům se ale více dařilo u mladšího publika od 15 do 54 let, na které cílí Nova. V této kategorii Prima Kriminálku Anděl porazila.

Nevinné lži lehce nad půl milionem diváků

Prakticky totožné výsledky sledovanosti vykázaly v neděli večer seriály Kriminálka Anděl a Vinaři, které proti sobě po osmé hodině večer vysílají hlavní kanály Novy a Primy. V divácké kategorii všech dospělých nad 15 let je dělily pouhé dva tisíce diváků, přičemž ani jeden ze seriálů nepokořil hranici milionu diváků. Kriminálku Anděl vidělo od 20:20 v průměru 966 tisíc dospělých diváků a 23,73 procenta publika, Vinaře od čtvrt na devět 964 tisíc dospělých s podílem 23,45 procenta. Primě se ale podařilo zvítězit v mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou programově a obchodně cílí Nova. Vinaři v ní dosáhli podílu 23,64 procenta, Kriminálka Anděl 22,72 procenta (dělilo je 24 tisíc diváků ve prospěch Primy).

SOBOTNÍ DATA: Trojka Kameňáku dopadla lépe než dvojka, přiblížila se k milionu diváků

Nevinné lži na ČT 1 se musely ve stejnou dobu spokojit s téměř polovičním výkonem oproti oběma konkurenčním seriálům na komerčních televizích. Od osmé večer jim dalo přednost 536 tisíc dospělých diváků a 13 procent publika. Diváky jim odebrala i Nova Cinema, která ve stejnou dobu vysílala českou komedii Jak se krotí krokodýli. Vidělo ji 310 tisíc dospělých diváků a 8,26 procenta publika (9,44 procenta ve věku 15 až 54 let). Filmový kanál Novy bodoval i opakováním Kameňáku 3 z pátečního večera, kdy jej vysílal hlavní kanál Novy. Na Nově Cinema jej od čtvrté hodiny odpoledne zhlédlo 298 tisíc dospělých diváků a 12,89 procenta publika (18,38 procenta ve věku 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (26. 10. 2014)
Graf podílu kanálů (26. 10. 2014)
Graf podílu skupin (26. 10. 2014)

Nova Cinema se dotahovala na ČT 1 a Primu

Další repríza, tentokrát animovaného filmu Lovecká sezóna 2, přilákala k Nově Cinema od 12:45 průměrně 177 tisíc dospělých diváků a 9,14 procenta publika (14,83 procenta ve věku 15 až 54 let). Film A co když je to pravda? zaujal od čtvrt na tři odpoledne 192 tisíc dospělých a 11,22 procenta publika (17,30 procenta ve věku 15 až 54 let). Za celý den tak Nova Cinema vykázala silně nadprůměrný podíl 7,84 procenta na publiku starším 15 let a 10,00 procenta v kategorii 15 až 54 let. V ní dosáhla na polovinu výkonu hlavního kanálu Novy a dva procentní body jí dělily od ČT 1 a hlavního kanálu Primy. Během prime time její podíl mírně klesl na 6,89 procenta u dospělého publika a 8,05 procenta v kategorii 15 až 54 let.

MINULÁ NEDĚLE: Barrandov zopakoval vysokou sledovanost zpráv, večer oslovil ale jen dvě procenta publika

Z nováckých kanálů v neděli bodoval i Fanda, který nabízel přenos závodů Moto GP. Hlavní závod od 8:45 ráno sledovalo v průměru 123 tisíc dospělých diváků a 8,31 procenta publika (6,52 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavnímu večernímu filmu na TV Barrandov, snímku Vražda Katjy Weissové, dalo od 20:10 přednost 192 tisíc dospělých diváků a 4,89 procenta publika. Nadále se vysoko drží sledovanost hlavní zpravodajské relace Barrandova, Naše zprávy vidělo od půl sedmé 182 tisíc dospělých diváků, což v danou chvíli představovalo 5,73 procenta publika. Magazín Barrandovská Sedmička zajímal od desáté večer 133 tisíc dospělých diváků a 5,37 procenta publika.

Top 10 všechny stanice (26. 10. 2014)
Top 5: ČT1 (26. 10. 2014)
Top 5: ČT2 (26. 10. 2014)
Top 5: ČT24 (26. 10. 2014)
Top 5: ČT sport (26. 10. 2014)
Top 5: ČT :D (26. 10. 2014)
Top 5: ČT art (26. 10. 2014)
Top 5: Nova (26. 10. 2014)
Top 5: Nova Cinema (26. 10. 2014)
Top 5: FANDA (26. 10. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (26. 10. 2014)
Top 5: TELKA (26. 10. 2014)
Top 5: Prima (26. 10. 2014)
Top 5: Prima COOL (26. 10. 2014)
Top 5: Prima love (26. 10. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (26. 10. 2014)
Top 5: TV Barrandov (26. 10. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).