Hlavní navigace

Lancome na Facebooku získalo milion fanoušků, takřka během jednoho dne * aktualizováno

Daniel Dočekal

Ještě 25. července mělo Lancôme na Facebooku 4 108 fanoušků. O den později už mělo 115 340. A další den stačil k tomu, aby počet přesáhl jeden milion, tedy 1 021 954. Pokud byste čekali další obdobný růst, tak 28. červenec už přinesl jenom 75 tisíc fanoušků navíc. Tedy pokud berete jako platné údaje Zoomshpere.com. 

Ještě 25. července mělo Lancôme na Facebooku 4 108 fanoušků. O den později už mělo 115 340. A další den stačil k tomu, aby počet přesáhl jeden milion, tedy 1 021 954. Pokud byste čekali další obdobný růst, tak 28. červenec už přinesl jenom 75 tisíc fanoušků navíc. Tedy pokud berete jako platné údaje Zoomshpere.com

Aktuální počet je 1,099,308 fanoušků. A uvážíte-li, že na www.lancome.com pod „Europe“ ani Českou republiku nenajdete, mohl by to být fenomenální úspěch. Zejména pokud „velké“ Lancôme má 1 113 144 fanoušků.

Lancome už déle má na Facebooku soutěž, která právě v uplynulých dnes dospěla ke konci, ale poslední hlasování a finále se konalo před 25. červencem. Soutěž samozřejmě vyžaduje, už v okamžiku vstupu, aby se návštěvník stal fanouškem stránky. Teoreticky by tam Lancome mohlo získat jeden milion fanoušků právě touto aplikací. 

Jenže to má jeden háček. Aplikace „Škola krásy s Lancôme“ má pouze něco málo přes 3 000 měsíčních aktivních uživatelů, 800 týdenních a pouhých 20 denních. 

A odpovídá tomu nakonec i dění na samotné stránce – se 138 talking about by bylo nesmírně obtížné dosáhnout růstu o jeden milion fanoušků během jediného dne. Samozřejmě s výjimkou toho, že by si Lancome zaplatilo masivní reklamní kampaň. Ale opravdu hodně masívní.

WT100

Rozuzlení náhlého milionu? Komentář od Jana Kadlece na Facebooku („Lancome má povolené regionální mutace (ozubené kolečko vpravo → Switch region), což dosud AFAIK měly jen některé stránky přímo od FB. Tuším, že fanoušci se sbírají hromadně, ale obsah lze přizpůsobit regionu.“) vypadá jako řešení. Skutečně platí, že pokud se stanete fanouškem „velkého“ Lancôme, budete zároveň fanouškem i českého Lancôme (tedy české Stránky). 

Jde zjevně o to, co Inside Facebook popisoval v květnu v článku Facebook testing global/regional fan pages that share a single Like count. Změna regionu (země) je skutečně přístupná pod menu skrývajícím se pod „ozubeným kolečkem“ pod velkou fotografií v záhlaví.

Našli jste v článku chybu?