Hlavní navigace

Mall musel kvůli stěhování do nového skladu stornovat stovky objednávek

3. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Je to už asi prokletí, ale přechody na nové systémy Mallu prostě nejdou. Tentokrát musel zrušit stovky ztracených objednávek.

Do nového skladu v Jirnech přestěhoval e-shop za chodu necelý milion položek. Část z nich ale teď nemůže najít. A to se nelíbí zákazníkům, kteří během pár týdnů připravili e-shop o nálepku Ověřeno zákazníky na Heurece. Důvodem je především až několikatýdenní zpoždění dodávek zboží. 

Aby Mall mohl hodit stěhování za hlavu, rozhodl se k radikálnímu kroku: řádově stovky objednávek, které se „ztratily“, stornoval. 

„Zákazníkům, jejichž objednávky jsme museli zrušit, jsme se omluvili jak slovem, tak třistakorunovým voucherem na další nákup. Teď zaměříme všechnu energii na to, aby přicházející Vánoce proběhly bez problému,“ říká výkonný ředitel e-shopu Vít Endler

K potížím došlo podle Endlera kvůli kombinaci několika příčin. „Kvůli již zmíněným technickým problémům a samozřejmě také lidským chybám, které tak velké stěhování nevyhnutelně doprovázejí, ačkoliv jsme se snažili jim předejít,“ dodává s tím, že teď už se e-shop zase rozjíždí a na novém systému za 17 milionů eur se momentálně zpoždění pohybuje maximálně kolem jednoho dne. Do konce týdne už by podle něj měl obchod doručovat ve standardních časech. 

ebf - tip - debata

Mall si při změně systému prožil mnohem větší komplikace před šesti lety, kdy přecházel na SAP a provoz e-shopu se na několik týdnů v podstatě zastavil. Tehdejší vedení firmy pak rozesílalo zákazníkům omluvný e-mail podepsaný tehdejším předsedou představenstva Markem Liškou

Letošní podzim je pro Mall.cz plný změn. Kromě stěhování do nových prostor a rozjezdu nového skladu změnil i majitele. Minulý týden ho totiž i s Heurekou pohltilo Rockaway, respektive investoři v čele s Patrikem Tkáčem, Danielem Křetínským a PPF. 

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Po klasickém desetiletém novinářském kolečku (on-line, papír, televize) se vrátil zase na web a je mu dobře. Více na LinkedIn.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).