Marketingovou komunikaci a vnější vztahy v Radiokomunikacích bude řídit Jiří Grund

2. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

„Velkou příležitost vidíme v propojování a další modernizaci všech našich služeb a produktů, a to včetně přechodu na zásadně nové standardy, jako je např. DVB-T2,“ uvedl šéf ČRa Michal Čupa.

Novým manažerem pro marketingovou komunikaci a vnější vztahy Českých Radiokomunikací se stal Jiří Grund. Ten v posledních třinácti letech pracoval na různých manažerských pozicích v oblasti ICT. Zkušenosti získal i ve státním sektoru. Ve společnosti Microsoft, kde působil celkem 7 let, dovedl svůj tým, v roli ředitele centrálního marketingu, k získání nejprestižnějšího ocenění – Gold Effie za nejefektivnější reklamu v ČR, a to v letech 2007 a 2008. Na Ministerstvu obrany pak za svého působení v roli ředitele odboru komunikace snížil během sedmi měsíců provozní náklady o 20 milionů Kč.

WT100

ČTĚTE TAKÉ: Obchodní ředitel Telefóniky Marek Růžička přestupuje do Českých Radiokomunikací

Velkou příležitost vidíme v propojování a další modernizaci všech našich služeb a produktů, a to včetně přechodu na zásadně nové standardy, jako je např. DVB-T2. Efektivní marketing je nepochybně jedním z klíčových předpokladů, abychom na vysoce konkurenčním trhu uspěli. Jsem přesvědčen, že Jiří Grund je tím správným člověkem, který naše ambiciózní cíle pomůže naplnit, komentoval jeho nástup do společnosti generální ředitel Českých Radiokomunikací Michal Čupa. Trh, na kterém se operátor pohybuje, vnímá Grund jako plný nových příležitostí. Zároveň ho těší, že naplňování vizí ponese benefity především klientům.

Autor článku

Od září 2007 do ledna 2016 byl redaktorem DigiZone.cz. Kromě problematiky pirátství satelitní TV se zajímá také o dálkový příjem televize a VKV rozhlasu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).