Hlavní navigace

Marketingovou komunikaci a vnější vztahy v Radiokomunikacích bude řídit Jiří Grund

Lukáš Polák

„Velkou příležitost vidíme v propojování a další modernizaci všech našich služeb a produktů, a to včetně přechodu na zásadně nové standardy, jako je např. DVB-T2,“ uvedl šéf ČRa Michal Čupa.

Doba čtení: 1 minuta

Novým manažerem pro marketingovou komunikaci a vnější vztahy Českých Radiokomunikací se stal Jiří Grund. Ten v posledních třinácti letech pracoval na různých manažerských pozicích v oblasti ICT. Zkušenosti získal i ve státním sektoru. Ve společnosti Microsoft, kde působil celkem 7 let, dovedl svůj tým, v roli ředitele centrálního marketingu, k získání nejprestižnějšího ocenění – Gold Effie za nejefektivnější reklamu v ČR, a to v letech 2007 a 2008. Na Ministerstvu obrany pak za svého působení v roli ředitele odboru komunikace snížil během sedmi měsíců provozní náklady o 20 milionů Kč.

EBF 2018 tip v článku řečníci Lupa

ČTĚTE TAKÉ: Obchodní ředitel Telefóniky Marek Růžička přestupuje do Českých Radiokomunikací

Velkou příležitost vidíme v propojování a další modernizaci všech našich služeb a produktů, a to včetně přechodu na zásadně nové standardy, jako je např. DVB-T2. Efektivní marketing je nepochybně jedním z klíčových předpokladů, abychom na vysoce konkurenčním trhu uspěli. Jsem přesvědčen, že Jiří Grund je tím správným člověkem, který naše ambiciózní cíle pomůže naplnit, komentoval jeho nástup do společnosti generální ředitel Českých Radiokomunikací Michal Čupa. Trh, na kterém se operátor pohybuje, vnímá Grund jako plný nových příležitostí. Zároveň ho těší, že naplňování vizí ponese benefity především klientům.

Našli jste v článku chybu?