Hlavní navigace

MasterChef opět nad Hříšnými lidmi, porazil je těsně i Přístav na Primě

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima Max u mladšího publika od 15 do 54 let v hlavním vysílacím čase oslovuje více diváků než hlavní kanál Barrandova nebo Smíchov.

Doba čtení: 3 minuty

Novácká show u mladých jasnou jedničkou

Kuchařská show MasterChef potvrdila ve středu večer pozici nejsledovanějšího nezpravodajského pořadu po 20. hodině. Na hlavním kanálu Novy si ji od 20:20 nenechalo ujít 870 tisíc dospělých diváků a 21,88 procenta publika (29,45 procenta ve věku 15 až 54 let). O téměř 100 tisíc diváků méně měl na druhé pozici souběžně vysílaný seriál Přístav na Primě, kterému dalo od čtvrt na devět přednost 798 tisíc dospělých diváků a 20,09 procenta publika (16,66 procenta ve věku 15 až 54 let). Takřka na stejná čísla se dostal krimiseriál Hříšní lidé města Pražského na ČT 1, který od 20:10 vidělo 790 tisíc dospělých při podílu 19,99 procenta (16,64 procenta v kategorii 15 až 54 let). Jednička vysílala hned dva díly tohoto seriálu za sebou, druhý si udržel podobnou sledovanost.

ÚTERNÍ DATA: Liga mistrů s šestiprocentním podílem, byla téměř vyrovnaná s filmem Cinemy

Epizodu Případ lichého střevíce vidělo od 20:50 v průměru 718 tisíc dospělých diváků a 18,06 procenta publika (14,66 procenta ve věku 15 až 54 let). Nově se dařilo i se seriálem Doktoři z Počátků, který hned po MasterChefovi od půl desáté oslovil 653 tisíc dospělých diváků a 23,20 procenta publika (20,40 procenta ve věku 15 až 54 let). Velmi slušných výsledků dosáhla ve středu večer ČT 2, která tradičně sáhla po cestovatelských dokumentech. Hned první z nich, z cyklu Vůně cizích krajů, zhlédlo od 20:00 v průměru 307 tisíc dospělých diváků a 7,79 procenta publika, hned následující cyklus Na cestě viděl podobný počet diváků: 305 tisíc dospělých a 7,67 procenta publika. Letem světem od půl desáté zaujalo 238 tisíc dospělých a 6,74 procenta publika.

Kanály – průměrné podíly (25. 11. 2015)
Graf podílu kanálů (25. 11. 2015)
Graf podílu skupin (25. 11. 2015)

Cestopisy pomohly ČT 2 večer nad podíl 5 %

ČT 2 díky těmto třem pořadům pokořila v prime time hranici pětiprocentního podílu na dospělém publiku starším 15 let a stala se v této kategorii jasnou čtyřkou trhu, když žádná jiná menší televize nedosáhla ani podíl čtyř procent (ne tak u mladšího publika od 15 do 54 let, kde ji pokořila Nova Cinema a Prima Cool, zatímco ČT 2 zůstala až za nimi). Dobře se dařilo i TV Barrandov, tradičně nejúspěšnější byl formát Soudkyně Barbara. Od 17:20 si jej nenechalo ujít 366 tisíc dospělých diváků a 14,94 procenta publika (11,59 procenta ve věku 15 až 54 let). Velmi slušně dopadla i hlavní zpravodajská relace Naše zprávy, již od půl sedmé zhlédlo 216 tisíc dospělých diváků a 6,76 procenta publika (4,77 procenta ve věku 15 až 54 let).

WT100 tip v článku Dolejšová

MINULÁ STŘEDA: MasterChef ve středu opět nejsledovanější, Přístav nad Hříšnými lidmi

Hlavní večerní pořad Barrandova, zábavná soutěž Vtip za stovku!, zůstala pod hranicí 200 tisíc diváků. Od 20:20 oslovila konkrétně 181 tisíc dospělých a 4,62 procenta publika (ale jen 2,56 procenta ve věku 15 až 54 let). Prima Max se svým výkonem usazuje na hodnotách těsně pod Primou love, ve středu zaujala hlavním večerním filmem Ospalá díra od čtvrt na devět 109 tisíc dospělých diváků a 2,81 procenta publika (4,39 procenta ve věku 15 až 54 let). V celodenních číslech Prima Max dosáhla podílu 1,27 procenta na publiku starším 15 let (2,08 procenta v kategorii 15 až 54 let), v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin 1,62 procenta u dospělých nad 15 let a 2,63 procenta u publika od 15 do 54 let (což bylo víc než u TV Barrandov).

Top 10 všechny stanice (25. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (25. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (25. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (25. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (25. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (25. 11. 2015)
Top 5: ČT art (25. 11. 2015)
Top 5: Nova (25. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (25. 11. 2015)
Top 5: FANDA (25. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (25. 11. 2015)
Top 5: TELKA (25. 11. 2015)
Top 5: Prima (25. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (25. 11. 2015)
Top 5: Prima love (25. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (25. 11. 2015)
Top 5: Prima MAX (25. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (25. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (25. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (25. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (25. 11. 2015)
Našli jste v článku chybu?