Hlavní navigace

Médiím se daří, většina vykazuje dvojciferný meziroční růst reklamních příjmů

18. 5. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Monitoring mediálních investic Nielsen Admosphere hlásí pozitivní trend, nejlépe se daří televizi, nejhůře tisku.

Celkem utratili zadavatelé letos v dubnu v monitorovaných médiích podle ceníkových cen šest miliard a 371 milionů, což je o necelých 650 milionů více než během loňského dubna. Nejvíce si polepšily televizní stanice, kterými za duben proteklo tři miliardy a 687 milionů korun, což je o skoro 470 milionů více než ve stejný měsíc před rokem. Druhý největší meziroční nárůst zaznamenala rádia, ve kterých zadavatelé podle monitoringu nakoupili v dubnu reklamní čas za 600 milionů korun, tedy o takřka sedmdesát milionů korun více než loni v dubnu.

cif 24 - early cena - média

ČTĚTE TAKÉ: Investice do reklamy v loňském roce a výhled na další období

Za první čtyři měsíce letošního roku pak zadavatelé koupili reklamu za celkem 21 miliard, tedy o skoro tři miliardy více než za srovnatelné období v loňském roce. Nejvíce si v meziročním srovnání polepšily opět televizní a rozhlasové stanice, jen o něco méně narostla oblast venkovní reklamy. Nejmenší nárůst vykázala tisková reklama, která jediná v meziročním srovnání nevykázala dvojciferný růst.


Autor: Nielsen Admosphere

Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru za duben 2016 (pro zvětšení klikněte)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).