Hlavní navigace

Médiím se daří, většina vykazuje dvojciferný meziroční růst reklamních příjmů

Jan Brychta

Monitoring mediálních investic Nielsen Admosphere hlásí pozitivní trend, nejlépe se daří televizi, nejhůře tisku.

Doba čtení: 1 minuta

Celkem utratili zadavatelé letos v dubnu v monitorovaných médiích podle ceníkových cen šest miliard a 371 milionů, což je o necelých 650 milionů více než během loňského dubna. Nejvíce si polepšily televizní stanice, kterými za duben proteklo tři miliardy a 687 milionů korun, což je o skoro 470 milionů více než ve stejný měsíc před rokem. Druhý největší meziroční nárůst zaznamenala rádia, ve kterých zadavatelé podle monitoringu nakoupili v dubnu reklamní čas za 600 milionů korun, tedy o takřka sedmdesát milionů korun více než loni v dubnu.

Czech Internet Forum 2018 Tip s tlačítkem

ČTĚTE TAKÉ: Investice do reklamy v loňském roce a výhled na další období

Za první čtyři měsíce letošního roku pak zadavatelé koupili reklamu za celkem 21 miliard, tedy o skoro tři miliardy více než za srovnatelné období v loňském roce. Nejvíce si v meziročním srovnání polepšily opět televizní a rozhlasové stanice, jen o něco méně narostla oblast venkovní reklamy. Nejmenší nárůst vykázala tisková reklama, která jediná v meziročním srovnání nevykázala dvojciferný růst.


Autor: Nielsen Admosphere

Srovnání ceníkové hodnoty reklamního prostoru za duben 2016 (pro zvětšení klikněte)

Našli jste v článku chybu?