Hlavní navigace

Menšík na Jedničce a Shrek na Nově si v sobotu rozdělili staré a mladé diváky

5. 1. 2014
Doba čtení: 4 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – ČT 1 v sobotu za celý den i v prime time lídrem trhu u publika nad 15 let, Nova si udržela prvenství v kategorii od 15 do 54 let

Jednička pokračuje na retro vlně

Sázka České televize na archivní formáty a starší domácí televizní tváře stále vychází. Sobotní zábavný pořad Vladimír Menšík 75, který v hlavním vysílacím čase od 20 hodin vysílala ČT 1, se stal nejsledovanějším nezpravodajským pořadem dne u dospělých diváků nad 15 let. V průměru jej vidělo 1,234 milionu dospělých diváků a 27,79 procenta publika. Nova ve stejný čas dávala animovaný film Shrek: zvonec a konec, který od 20:20 vidělo 631 tisíc dospělých a 14,10 procenta publika. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let, na kterou cílí Nova, ale vyhrál Shrek s podílem 23,36 procenta, zatímco vzpomnínka na Vladimíra Menšíka zaujala 14,81 procenta publika.

PÁTEČNÍ DATA: Láska je láska na ČT 1 v pátek vyhrála, Nova úspěšná u diváků od 15 do 54 let

Stmívání – úvodní díl Twilling ságy na hlavním kanálu Primy vidělo od čtvrt na devět 476 tisíc dospělých diváků a 11,64 procenta publika (17,28 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 1 pomohl Vladimír Menšík k vyšší sledovanosti i u druhého večerního pořadu, starší české detektivce Smrt černého krále. Od 21:45 ji sledovalo v průměru 625 tisíc dospělých diváků a 19,89 procenta publika. Šlo o další známý český film převedený do HD kvality, který se na Jedničce za poslední dny objevil. U diváků starších 15 let porazil i snímek Dál, než se zdálo, který od 21:50 vysílal hlavní kanál Novy (zaujal 363 tisíc dospělých diváků a 11,81 procenta publika). U mladších diváků bylo pořadí opět opačné.

Kanály – průměrné podíly (4. 1. 2014)
Graf podílu kanálů (4. 1. 2014)
Graf podílu skupin (4. 1. 2014)

TV Barrandov vysoko nad podílem 5%

Velmi úspěšnou sobotu za sebou mají Nova CinemaTV Barrandov. Filmový kanál Novy uspěl s hlavním večerním filmem Noci v Rodanthe, který od osmé večer vidělo v průměru 321 tisíc dospělých diváků a 7,22 procenta publika (7,05 procenta ve věku 15 až 54 let). Hned následující snímek Nebezpečné hry zaujal od tři čtvrtě na deset 247 tisíc dospělých a 7,90 procenta publika (9,08 procenta ve věku 15 až 54 let). Na celý den tak Nova Cinema dosáhla podílu 5,36 procenta na dospělé publiku nad 15 let (ani to však nestačilo na TV Barrandov) a 6,53 procenta v kategorii 15 až 54 let, což jí u této skupiny vyneslo pozici čtyřky na trhu. V prime time byla čtyřkou i u dospělých nad 15 let.

MINULÁ SOBOTA: Mrazík v sobotu podlehl pohádce na ČT 1, u mladších diváků od 15 do 54 let ale zvítězil

TV Barrandov uspěla rovněž hlavním večerním filmem Hrabě Monte Christo, který si od čtvrt na devět nenechalo ujít 245 tisíc dospělých diváků a 5,72 procenta publika. Pozdně večerní talk show Sejdeme se na Cibulce vidělo od 22:55 průměrně 194 tisíc dospělých diváků a 8,22 procenta publika. Jinak bodovaly zejména odpolední a podvečerní pořady, například opět reprízovaná Žena za pultem, kterou od půl páté odpoledne sledovalo 226 tisíc dospělých a 8,32 procenta publika (dokonce 9,06 procenta ve věku 15 až 54 let). Nad 200 tisíc diváků se dostaly i Hlavní zprávy (222 tisíc a podíl 6,45 procenta). Za celý den pak Barrandov dosáhl nadprůměrného podílu 5,70 procenta a stal se čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi.

ebf - tip - debata

Top 10 všechny stanice (4. 1. 2014)

ČT Sport úspěšná s přenosy lyžařských sportů

Úspěch slavil i hlavní večerní film na Primě Cool, snímek Taxi, taxi. Od osmé večer jej vidělo 207 tisíc dospělých diváků a 4,67 procenta publika (7,13 procenta ve věku 15 až 54 let). Sesterská Prima love ve stejnou dobu bodovala snímkem Rodina v ohrožení (165 tisíc dospělých diváků a 3,73 procenta publika; 4,18 procenta ve věku 15 až 54 let). Fanda uspěl s filmem Přímý kontakt, který si od 21:55 nenechalo ujít 189 tisíc dospělých diváků a 6,08 procenta publika (5,53 procenta ve věku 15 až 54 let). Na výkony kulturního kanálu ČT art nadprůměrný byl i film Svůdná krása, který od 22:25 přitáhl pozornost 39 tisíců dospělých diváků a 1,66 procenta publika.

Úspěšný den měla i ČT Sport, zejména díky přenosům lyžařského Světového poháru 2013/14 z Německa. První hodinovou část od 12:25 sledovalo průměrně 210 tisíc diváků a 9,65 procenta publika (9,05 procenta ve věku 15 až 54 let), druhou od 16:55 dokonce 269 tisíc dospělých a 9,42 procenta publika (9,51 procenta ve věku 15 až 54 let). Mezitím ČT Spor nabídla od 13:55 přenosy z Turnaje čtyř můstků v Rakousku, které si nenechalo ujít 251 tisíc dospělých diváků a 11 procent publika (9,31 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 2 večer bodovala filmem Muž se zlatou zbraní, který od 20 hodin vidělo 370 tisíc dospělých a 8,45 procenta publika (8,73 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 5: ČT1 (4. 1. 2014)
Top 5: ČT2 (4. 1. 2014)
Top 5: ČT24 (4. 1. 2014)
Top 5: ČT sport (4. 1. 2014)
Top 5: ČT :D (4. 1. 2014)
Top 5: ČT art (4. 1. 2014)
Top 5: Nova (4. 1. 2014)
Top 5: Nova Cinema (4. 1. 2014)
Top 5: FANDA (4. 1. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (4. 1. 2014)
Top 5: TELKA (4. 1. 2014)
Top 5: Prima family (4. 1. 2014)
Top 5: Prima COOL (4. 1. 2014)
Top 5: Prima love (4. 1. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (4. 1. 2014)
Top 5: TV Barrandov (4. 1. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).