Přesná data o svojí sledovanosti chce získat z peoplemetrů pražská televize Metropol. Dostat by se k nim měla prostřednictvím agentury Atmedia, s níž jedná o zastupování při prodeji reklamních čas. Již jsme od nich obdrželi nabídku na průběžné měření sledovanosti. Máme i vlastní průzkumy, díky kterým víme, jaká cílová skupina si daný pořad našla a kde je třeba naopak marketingově přitvrdit,
řekl deníku E15 výkonný ředitel Metropol TV Marek Vítek.
K TÉMATU: TV Metropol odchází od Telefóniky O2. Od září bude vysílat jen v multiplexu 3
Podle Petra Majerika, generálního ředitele Atmedia, by případná spolupráce s Metropol TV mohla začít ještě v letošním roce. Pro určení rozsahu odebíraných dat TV metrového měření je důležitý výsledek testovacího projektu, který obvykle trvá jeden měsíc. Případný následný vstup do plného měření je možný v horizontu cca tří měsíců,
odpověděl Majerik na dotaz serveru DigiZone.cz.
ČTĚTE TAKÉ: Metropol TV bude na slevovém portálu prodávat vybarterované zboží
Atmedia podobným způsobem zprostředkovává data z peoplemetrů třinácti menším, vesměs kabelovým a satelitním televizím. Na základě bohatých zkušeností se zastupováním tematických televizních stanic jsme schopni subjektům, které uvažují o vstup do TV metrového měření, poskytnout odborné konzultace a veškerou technickou podporu,
slibuje Majerik. Metropol TV by měla být měřena v rámci Prahy a Středočeského kraje, tedy v místech, kde je dostupná prostřednictvím multiplexu 3, v němž vysílá.