Hlavní navigace

Místo zločinu Plzeň prohrálo u mladých s MasterChefem o 170 tisíc diváků

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Prima Max se v pondělí držela těsně pod úrovní Primy love, zejména pak u mladšího publika od 15 do 54 let.

Doba čtení: 3 minuty

Nova jasným vítězem prime time

Neporazitelnost krimiseriálu Místo zločinu Plzeň vzala za své, tedy alespoň u mladšího publika od 15 do 54 let. V širší cílové skupině všech dospělých nad 15 let sice držel i toto pondělí prim a jako jediný pořad na českých obrazovkách po 20 hodině pokořil hranici milionu diváků (konkrétně jej na ČT 1 od 20:00 vidělo 1,199 milionu dospělých a 29,52 procenta publika), u mladšího publika od 15 do 54 let jej ale porazila souběžně vysílaná kuchařská show MasterChef na Nově. Té se zase tolik nedařilo v cílové skupině 15+, v níž zaujala 845 tisíc diváků a 21,13 procenta publika, u mladších diváků ale oslovila 29,40 procenta publika, kdežto Místo zločinu Plzeň pouze 20,81 procenta. Třetí pozici v obou cílových skupinách obsadila Prima se svým seriálem Přístav.

NEDĚLNÍ DATA: Četnické humoresky i SuperStar na podobných číslech jako minulý týden

Na Přístav se od čtvrt na devět podívalo v průměru 700 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 17,48 procentům publika (15,04 procentům ve věku 15 až 54 let). Konkurenční Nova bodovala se svým krimiseriálem Atentát, který vysílá hned po MasterChefovi od půl desáté a vyhýbá se tak přímému střetu s obdobně laděným Místem zločinu Plzeň. Volné pokračování Expozitury vidělo v průměru 725 tisíc dospělých diváků a 26,43 procenta publika (31,42 procenta ve věku 15 až 54 let), což Nově pomohlo v hlavním vysílacím čase od 19 do 23 hodin k jasnému vítězství nad ČT 1 i Primou, když oslovila v průměru 28,39 procenta publika (Jednička 19,31 procenta, Prima 16,17 procenta) a 32,44 procenta ve věku 15 až 54 let (Jednička 13,81 procenta, Prima 12,84 procenta).

Kanály – průměrné podíly (23. 11. 2015)
Graf podílu kanálů (23. 11. 2015)
Graf podílu skupin (23. 11. 2015)

TV Barrandov za celé pondělí nad 5 %

Z menších televizí v pondělí večer bodovala TV Barrandov, která tradičně nalákala nejvíc diváků na Soudkyni Barbaru. Od 17:20 ji vidělo v průměru 332 tisíc dospělých diváků a 13,51 procenta publika (10,82 procenta ve věku 15 až 54 let). Hlavní večerní pořad Barrandova, zábavná soutěž Kurňa, co to je?, oslovila od 20:20 v průměru 206 tisíc dospělých diváků a 5,23 procenta publika, hlavní zpravodajská relace Naše zprávy od půl sedmé dokonce 208 tisíc dospělých při podílu na publiku 6,59 procenta. Hlavní kanál Barrandova se za celý den udržel nad hranicí pětiprocentního podílu na dospělém publiku starším 15 let a obhájil tak pozici čtvrté nejsledovanější televize v zemi. Žádná jiná menší televize na hranici pěti procent nedosáhla.

Brand 2018 Lovebrand

MINULÉ PONDĚLÍ: Rodinná komedie Karlík a továrna na čokoládu zvedla v pondělí večer Novu Cinema

Úspěšný pondělek má za sebou i ČT 2, jejíž hlavní večerní dokument z cyklu Apokalypsa: 2. světová válka vidělo od osmé večer 231 tisíc dospělých diváků a 5,70 procenta publika. Následující cyklus Velké stavby světa vidělo od deváté večer dokonce 239 tisíc dospělých při podílu 6,43 procenta. Nova Cinema má za sebou spíše průměrné pondělí, hlavní večerní film Policajt ze sámošky vidělo od 20:00 pouze 171 tisíc dospělých diváků a 4,32 procenta publika (5,99 procenta ve věku 15 až 54 let). Poměrně vysoko se drží nový kanál Prima Max, který v pondělí večer nabídl Krokodýla Dundeeho a od čtvrt na devět na něj nalákal v průměru 115 tisíc dospělých diváků, což odpovídalo 2,93 procentům publika (3,95 procentům ve věku 15 až 54 let). Za celý den Prima Max vykázala podíl 1,73 procenta u publika nad 15 let a 1,97 procenta v kategorii 15 až 54 let.

Top 10 všechny stanice (23. 11. 2015)
Top 5: ČT1 (23. 11. 2015)
Top 5: ČT2 (23. 11. 2015)
Top 5: ČT24 (23. 11. 2015)
Top 5: ČT sport (23. 11. 2015)
Top 5: ČT :D (23. 11. 2015)
Top 5: ČT art (23. 11. 2015)
Top 5: Nova (23. 11. 2015)
Top 5: Nova Cinema (23. 11. 2015)
Top 5: FANDA (23. 11. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (23. 11. 2015)
Top 5: TELKA (23. 11. 2015)
Top 5: Prima (23. 11. 2015)
Top 5: Prima COOL (23. 11. 2015)
Top 5: Prima love (23. 11. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (23. 11. 2015)
Top 5: Prima MAX (23. 11. 2015)
Top 5: TV Barrandov (23. 11. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (23. 11. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (23. 11. 2015)
Top 5: Barrandov MUZIKA (23. 11. 2015)
Našli jste v článku chybu?