Hlavní navigace

MySpace spouští konkurenta pro iTunes

17. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Provozovatel sociální sítě MySpace připravuje spuštění vlastního online obchodu s hudbou. Nejrůznější fámy kolem projektu MySpace Music kolují již od jara letošního roku, doposud však nebylo jasné, kdy kvůli složitým jednáním s klíčovými vydavateli ke spuštění dojde. Serveru s však nakonec podařilo získat podporu tří klíčových hráčů (Sony BMG, Universal Musica Warner Music) a podle posledních zpráv začíná být novému obchodnímu kanálu nakloněná i EMI. Její váhání je podle analytiků asi jediným…

Provozovatel sociální sítě MySpace připravuje spuštění vlastního online obchodu s hudbou. Nejrůznější fámy kolem projektu MySpace Music kolují již od jara letošního roku, doposud však nebylo jasné, kdy kvůli složitým jednáním s klíčovými vydavateli ke spuštění dojde. Serveru s však nakonec podařilo získat podporu tří klíčových hráčů (Sony BMG, Universal Musica Warner Music) a podle posledních zpráv začíná být novému obchodnímu kanálu nakloněná i EMI. Její váhání je podle analytiků asi jediným důvodem, kvůli kterému MySpace Music nefunguje již teď (původně měl projekt běžet již tento týden). Nový obchod by měl umožnit nakupovat mobilní melodie, vstupenky na koncerty a hudbu bez DRM. V obchodním modelu je zahrnutý i bezplatný streaming u něhož budou vydavatelé kompenzovaní z reklamy.(Techcrun­ch1, 2)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Externí spolupracovník serveru Lupa.cz a expert na blockchain a kryptoměny. Jako šéfredaktor v minulosti vedl ADASTRA Business Intelligence Magazine a server ITbiz.cz. Dnes pracuje jako redaktor časopisu Forbes.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).