UVNITŘ GRAF Televizi Nova se na Nový rok podařilo vylepšit vlastní reputaci v podílu na divácích z doby mezi vánočními svátky a Silvestrem. První lednový den zvítězila v podílu na dospělém publiku i divácích od 15 do 54 let, přičemž konkurenci poodskočila podobně výrazným způsobem jako ČT 1 na Silvestra. Novu po celou neděli sledovalo v průměru 30,98 procenta publika staršího 15 let a 34,84 procenta publika ve věku od 15 do 54 let.
K TÉMATU: Na Silvestra drtivě zvítězila ČT 1, sledovala ji třetina dospělého publika
V součtu hlavního programu Novy a filmového kanálu Nova Cinema pak Nova Group první lednový den dosáhla souhrnného celodenního podílu 36,74 procenta u publika staršího 15 let a 40,35 procenta u publika od 15 do 54 let, na které Nova primárně cílí. V prime time pak share činil 48,57 procenta (CS 15–54). Nova Group zaznamenala úspěchy i v cílové skupině 15+, kde podíl na sledovanosti dosáhl v prime time 46,81 procenta,
informovala Marie Fianová z tiskového oddělení Novy.
Nejsledovanějším pořadem Nového roku se stala filmová pohádka S čerty nejsou žerty, která dosáhla v kategorii diváků od 15 do 54 let 49,06 procentního podílu na sledovanosti. V cílové skupině 15+ pak přilákal k obrazovkám příběh Petra a princezny Adélky 2 170 tisíc diváků s podílem na sledovanosti 46,34 procenta,
dodala Fianová.