Hlavní navigace

National Geographic má od dubna nový grafický kabát z Argentiny. Podívejte se

Lukáš Polák

UVNITŘ VIDEO Dokumentární kanál National Geographic Channel začal používat nový grafický vizuál, který vytvořila argentinská společnost Lumbre.

Doba čtení: 1 minuta

Dokumentární kanál National Geographic Channel začal používat nový grafický vizuál, do něhož se „oblékla“ i verze stanice působící na našem trhu. Přizpůsoben už je pro širokoúhlé vysílání, nicméně v České republice a na Slovensku je tento program šířen stále v zastaralém formátu 4:3, to znamená, že nové grafika je bohužel deformována. Podle neoficiálních informací má být ale formát 16:9 nasazen letos také u české verze.

ČTĚTE TAKÉ: National Geographic dokončil lokalizaci HD kanálů do češtiny

EBF 2018 tip v článku řečníci Lupa

Novou grafickou identitu National Geographic Channel pro rok 2012 vytvořilo designové a animační studio Lumbre sidlící v Buenos Aires, Argentině. Společnost má v oblasti grafiky velice dobré jméno. Vytváří zakázky pro přední televizní vysílatele a další subjekty po celém světě. Novým mottem stanice je nyní spojení: „This Is Who We Are“, což by bylo možné tlumočit do volného překladu jako „Toto jsme my“. Nová identita nyní nabádá diváky, aby spolu s National Geographic prozkoumávali neznámé a podnikali vášnivé objevy.

Video vytvořil pro server DigiZone.cz jeho čtenář Lukáš „Jack“ Jaro.

Našli jste v článku chybu?