Hlavní navigace

Nehoda pendolina u Studénky zvedla celodenní podíl ČT24 nad šest procent

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Rekordní teploty vyháněly ve středu diváky od televizních obrazovek, žádný z pořadů včetně Televizních novin nedosáhl milionové hranice.

Doba čtení: 3 minuty

Pitaval u mladých opět nad Kriminálkou Anděl

Tragická srážka pendolina s kamionem u Studénky na severní Moravě ve středu výrazně zvýšila zájem o zpravodajský kanál ČT24. Po celý den jej v průměru sledovalo 6,41 procenta dospělých diváků starších 15 let, kteří trávili čas u televizních obrazovek. To je zhruba o dva procentní body více oproti obvyklému výkonu ČT24. Vyšší zájem zaznamenal zpravodajský kanál také u mladšího publika od 15 do 54 let. V této kategorii dosáhl celodenního podílu 4,50 procenta. V cílové skupině 15+ se ČT24 stala s přehledem čtvrtou nejsledovanější televizí v zemi, nechala za sebou TV Barrandov, Novu Cinema, ČT2 i Primu COOL. V nejžádanějších časech ČT24 atakovala hranici 20procentního podílu na trhu.

ÚTERNÍ DATA: Nova Cinema byla včera díky Čertově nevěstě u mladšího publika vyrovnaná s Primou

Jinak se ale českým televizím v rekordně horkém počasí příliš nedařilo. Diváků u televizorů obecně ubylo, ratingy byly rekordně nízké a žádný ze středečních pořadů, včetně hlavních zpravodajských relací, nedosáhl hranice milionu dospělých diváků. Televizní noviny na Nově oslovily v průměru 958 tisíc dospělých diváků a 38,78 procenta publika (35,83 procenta ve věku 15 až 54 let). Z večerních pořadů zvítězila Kriminálka Anděl, kterou na Nově od 20:20 sledovalo 763 tisíc dospělých a 26,78 procenta publika (23,56 procenta ve věku 15 až 54 let). Souběžně vysílaný socialistický krimiseriál Malý pitaval z velkého města na ČT1 vidělo od osmé večer 684 tisíc dospělých a 24,98 procenta publika, v mladší divácké kategorii 15 až 54 let ale opět porazil Kriminálku Anděl podílem 24,39 procenta.

Kanály – průměrné podíly (22. 7. 2015)
Graf podílu kanálů (22. 7. 2015)
Graf podílu skupin (22. 7. 2015)

ČT2 večer čtyřkou trhu, ale jen u D15+

Prima zůstala za dvěma nejsledovanějšími televizemi ve velkém závěsu, její hlavní večerní pořad – zábavnou soutěž Muži proti ženám – vidělo od čtvrt na devět pouze 273 tisíc dospělých diváků a 10 procent publika (11 procent ve věku 15 až 54 let). O moc lépe se nedařilo ani repríze Show Jana Krause, již si od desáté večer nenechalo ujít 319 tisíc dospělých při podílu 14 procent (stejného podílu show dosáhla i v mladší divácké kategorii 15 až 54 let). Naopak nadprůměrné výsledky vykázala ve středu večer ČT2. Její hlavní večerní dokument z cyklu Země a města světa vidělo od osmé večer 213 tisíc dospělých diváků a 7,89 procenta publika, následující cestopis Na cestě od deváté večer pak 280 tisíc dospělých při podílu 9,60 procenta. Letem světem od půl desáté oslovilo 227 tisíc dospělých a 8,15 procenta publika.

MINULÁ STŘEDA: Muži proti ženám na třetině výkonu Kriminálky Anděl, Nova vítězem středečního večera

Za celý prime time (19:00 až 23:00) oslovila Dvojka v průměru 5,62 procenta dospělého publika, což s přehledem stačilo na pozici čtyřky na trhu. Naopak horšího výsledku než obvykle dosáhla TV Barrandov, která ani jediným středečním pořadem nepokořila hranici 200 tisíc dospělých diváků. Nejúspěšnější byla starší francouzská komedie Četník a mimozemšťané, kterou si od čtvrt na devět nenechalo ujít 180 tisíc dospělých diváků a 6,42 procenta publika (8,34 procenta ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na trhu se nejlépe dařilo původnímu formátu Soudkyně Barbara, který od 17:20 vidělo 153 tisíc dospělých diváků a 10,02 procenta publika (9,00 procenta ve věku 15 až 54 let). U mladšího publika ale Barrandov v prime time atakoval hranici šesti procent, když dosáhl podílu 5,93 procenta a byl tak v této kategorii čtvrtou nejsledovanější televizí v Česku.

Top 10 všechny stanice (22. 7. 2015)
Top 5: ČT1 (22. 7. 2015)
Top 5: ČT2 (22. 7. 2015)
Top 5: ČT24 (22. 7. 2015)
Top 5: ČT sport (22. 7. 2015)
Top 5: ČT :D (22. 7. 2015)
Top 5: ČT art (22. 7. 2015)
Top 5: Nova (22. 7. 2015)
Top 5: Nova Cinema (22. 7. 2015)
Top 5: FANDA (22. 7. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (22. 7. 2015)
Top 5: TELKA (22. 7. 2015)
Top 5: Prima (22. 7. 2015)
Top 5: Prima COOL (22. 7. 2015)
Top 5: Prima love (22. 7. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (22. 7. 2015)
Top 5: TV Barrandov (22. 7. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (22. 7. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (22. 7. 2015)
Našli jste v článku chybu?