Hlavní navigace

Nejlepší trapasy stabilně kolem sedmi set tisíc diváků, mezi TOP 10 se neprosadily

19. 2. 2016
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Pět nejsledovanějších pořadů odvysílala Nova, ČT se v TOP 10 umístila jen s Událostmi.

Televize Nova bodovala kromě Televizních a Sportovních novin také tradiční Ordinací v růžové zahradě a Ulicí. Tradičně vysokou sledovanost si udržuje večerní bulvární pořad Prásk, který sledovala skoro čtvrtina diváků v cílové skupině od 15 do 54 let, kteří byli v té době přítomni u televizních obrazovek.

STŘEDEČNÍ DATA: Přístav si drží stabilní sledovanost, tradičně táhne Ulice a Výměna manželek

Na ČT 1 se druhým nejsledovanějším pořadem staly v prime time uváděné Nejlepší trapasy, které oproti minulému týdnu ztratily tisíc diváků obecné cílové skupiny a 697 tisíc diváků uvedené cílovky jim nestačilo ani na umístění v TOP 10 nejsledovanějších pořadů včerejšího dne. Večerní Máte slovo s Míšou Jílkovou sledovalo 562 tisíc diváků starších patnácti let, což znamená podíl téměř patnácti procent. ČT Sport nalákalo 255 tisíc diváků starších patnácti let k zápasu pražské Sparty s ruským Krasnodarem.

Kanály – průměrné podíly (18. 2. 2016)
Graf podílu kanálů (18. 2. 2016)
Graf podílu skupin (18. 2. 2016)

Prima obsadila zbylá čtyři místa v TOP 10 nejsledovanějších pořadů s trojicí zpravodajských pořadů (pokud se tak dají Divácké zprávy nazývat) a klasikou v podání soutěže amatérských kuchařů Prostřeno. Tu si naladilo 756 tisíc diváků starších patnácti let, tedy jen o čtyři tisíce diváků méně než Události na ČT 1. Postupně si diváci zvykají i na Primu Max, odpoledního Doktora z hor sledovala tři procenta diváků starších patnácti let a Kulový blesk 1,33 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Večerní film Hory mají oči sledovalo přes dvě procenta mladší cílové skupiny.

cif 24 - early cena - média

MINULÝ TÝDEN: Nejlepší trapasy přišly o padesát tisíc diváků, Ordinace se drží přes milion a půl

Fandu ovládla americká Válka skladů, která večer generovala průměrný podíl přes tři procenta mladší cílové skupiny a odpoledne si ji nenechalo ujít 4,18 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let. Nad jednoprocentní podíl se vyhouply i pořady na nových kanálech skupiny Barrandov, večerní České milování na kanálu Barrandov Plus sledovalo 1,23 procenta obecné cílové skupiny, Večerní lavinu v prime time na Kino Barrandov sledovalo 1,31 procenta diváků ve věku od 15 do 54 let.

TOP 10 všechny stanice (18. 2. 2016)
TOP 5: ČT 1 (18. 2. 2016)
TOP 5: ČT 2 (18. 2. 2016)
TOP 5: ČT 24 (18. 2. 2016)
TOP 5: ČT sport (18. 2. 2016)
TOP 5: ČT :D (18. 2. 2016)
TOP 5: ČT art (18. 2. 2016)
TOP 5: Prima (18. 2. 2016)
TOP 5: Prima COOL (18. 2. 2016)
TOP 5: Prima love (18. 2. 2016)
TOP 5: Prima ZOOM (18. 2. 2016)
TOP 5: Prima MAX (18. 2. 2016)
TOP 5: Prima Comedy Central (18. 2. 2016)
TOP 5: Nova (18. 2. 2016)
TOP 5: Nova Cinema (18. 2. 2016)
TOP 5: FANDA (18. 2. 2016)
TOP 5: SMÍCHOV (18. 2. 2016)
TOP 5: TELKA (18. 2. 2016)
TOP 5: TV Barrandov (18. 2. 2016)
TOP 5: KINO Barrandov (18. 2. 2016)
TOP 5: Barrandov PLUS (18. 2. 2016)
TOP 5: Barrandov MUZIKA (18. 2. 2016)

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Od roku 2016 do února 2019 vedl DigiZone.cz. Do redakce přišel z týdeníku Marketing & Media. V minulosti působil jako marketingový manažer Českého rozhlasu, redaktor týdeníku Strategie nebo reportér pořadu Občanské judo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).