Hlavní navigace

Nejsledovanější pořad akčního kanálu AXN měl v Česku 33 tisíc diváků

26. 11. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
26. 11. 2010

Nejúspěšnějším zahraničním filmovým kanálem v České republice je podle agentury At Media placený akční program AXN. Dle výsledků elektronického měření sledovanosti (ATO – Mediaresearch) jej v období 1.10. až 25.11.2010 naladilo více než 620 tisíc diváků starších čtyř let. AXN je nejsledovanější zahraniční filmovou stanicí s průměrným podílem na sledovanosti 0,36 procenta v cílové skupině 15 až 54 let, sdělil Martin Roman z At Media.

K TÉMATU: Kanál AXN nabízí své seriály v televizorech Sony Bravia

Firma zastupuje AXN při prodeji reklamních časů v České republice a loni v říjnu tento program dostala s další víc než desítkou kabelových televizí do elektronického měření sledovanosti pomocí peoplemetrů. AXN dosahuje velmi vysokých afinit a to u lidí s vyšším vzděláním – vysokoškoláků (afinita 137), lidí z domácností s vyššími příjmy – nad 45 tisíc měsíčně (afinita 201), nebo diváky z měst nad 100 tisíc obyvatel (afinita 152), upozorňuje Roman.

MMF24

ROZHOVOR: Peoplemetry malým televizím pomohly, říká šéf agentury At Media

Diváci sledují AXN nejčastěji během prime time a jejich zájem přetrvává až do pozdních nočních hodin. Mezi nejoblíbenější pořady na tomto kanále patří seriály Myšlenky zločince, NCIS nebo Dr. House, které v premiéře v českém znění nabízí dříve než volně dostupná televize Nova. Celkově nejvyšší sledovanost pak dosáhl seriál Myšlenky zločince, vysílaný 24. října, který shlédlo téměř 33 tisíc diváků ve věku 15 až 54 let, doplnil Roman.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).