Podle průzkumu společnosti Screen Digest dosahuje hodnota trhu placené televize ve Velké Británii částky 2,6 miliardy euro. Zároveň je největším na starém kontinentu. Mezi nejpopulárnější značky v Evropě pak patří Disney, Discovery (včetně dokumentárního kanálu Animal Planet), Viacom (stanice pod hlavičkou MTV a Nickelodeon) a Viasat (u nás například Viasat History nebo Viasat Explorer).
ČTĚTE TAKÉ: Placená televize ze zahraničí legálně i u nás? Zatím ještě nejásejte
Pokud jde však o počet zákazníků placené televize, nejvíce jich má Rusko. Leaderem v západní Evropě je již zmiňovaná Velká Británie. V oblasti označované jako East Europe (východní Evropa) je na první pozici Polsko, za ním Rumunsko a následně Turecko. Průzkum ukazuje, že západní Evropa si ukrojila z trhu placené televize 86% podíl na starém kontinentu. Pouze 13 % pochází ze střední a východní Evropy a jen 1 % z takzvaného Blízkého východu a Afriky. O České republice se průzkum, který citoval web Wirtualnemedia.pl blíže nezmiňuje.