Hlavní navigace

NetMonitor s Mediaresearch a Gemius i v dalších letech

Jiří Macich ml.

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rozhodlo, že výzkum návštěvnosti Internetu a výzkum sociodemografie návštěvníků Internetu v České republice (projekt NetMonitor) bude i po lednu 2008 provádět výzkumná agentura Mediaresearch ve spolupráci s partnerem Gemius, stejně jako tomu je už od února 2005. Výkonná rada SPIR rozhodla o další spolupráci se stávajícím realizátorem, který splnil podmínky pokračování kontraktu na další tři roky. Dochází ke zkvalitnění v oblasti metodiky výzkumu,…

Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR) rozhodlo, že výzkum návštěvnosti Internetu a výzkum sociodemografie návštěvníků Internetu v České republice (projekt NetMonitor) bude i po lednu 2008 provádět výzkumná agentura Mediaresearch ve spolupráci s partnerem Gemius, stejně jako tomu je už od února 2005. Výkonná rada SPIR rozhodla o další spolupráci se stávajícím realizátorem, který splnil podmínky pokračování kontraktu na další tři roky. Dochází ke zkvalitnění v oblasti metodiky výzkumu, technologie měření a rychlosti dodávky dat, říká Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

V listopadu bylo v projektu NetMonitor měřeno již 257 serverů, které navštívilo (alespoň jeden z nich) skoro 4,5 milionů českých uživatelů Internetu. NetMonitor ale čekají i jisté změny a rozšíření. O slovo se hlásí měření zaměřené na přehrávání videa, používání ICQ nebo Skype, měření rychlosti připojení a měření návštěvnosti z mobilních zařízení. (Tisková zpráva)

Našli jste v článku chybu?