Hlavní navigace

Neviditelným scházelo na pohádku Jak si zasloužit princeznu na Nově 400 tisíc diváků

4. 10. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nad hranici milionu dospělých diváků se v pátek večer dostala kromě pohádky na Nově také talk show Všechnopárty na ČT 1

Jednička se večer dotahovala na Novu

Téměř 400 tisíc diváků dělilo premiérový seriál Neviditelní, který v pátek od 20 hodin vysílá ČT 1, od české pohádky Jak si zasloužit princeznu, již ve stejnou dobu vysílal hlavní kanál Novy. Zatímco pohádce dalo od 20:20 hod. přednost 1,093 milionu dospělých diváků a 29,54 procenta publika, vodnický seriál na Jedničce přitáhl pozornost 702 tisíc dospělých a dosáhl podílu 19,02 procenta. V mladší cílové skupině diváků od 15 do 54 let byl rozdíl mezi oběma pořady menší: pohádka dosáhla podílu 32,43 procenta a Neviditelní 23,28 procenta. Rozdíl v této kategorii činil 170 tisíc diváků. Na ČT 1 byla ale tradičně nejúspěšnější talk show Všechnopárty, která začínala až o půl desáté.

ČTVRTEČNÍ DATA: Nova v prime time téměř na trojnásobném podílu Jedničky, lídrem večera Ordinace

Zábavný pořad Karla Šípa si nenechalo ujít 1,030 milionu dospělých diváků a 31,17 procenta publika (21,92 procenta ve věku 15 až 54 let). Dařilo se i následujícímu střihovému pořadu Nezapomenutelné scénky, jenž od 22:20 oslovil 647 tisíc dospělých diváků při podílu 28,09 procenta (20,92 procenta ve věku 15 až 54 let). Dokument 13. komnata Michala Hrůzy vidělo od deváté večer, tedy mezi Neviditelnými a Všechnopárty, průměrně 565 tisíc dospělých diváků a 15,31 procenta publika. Celkově Jednička o pátečním prime time dosáhla nadprůměrného podílu 21,16 procenta na publiku starším 15 let, což nebylo zase tak výrazně méně než hlavní kanál Novy (29,14 procenta).

Kanály – průměrné podíly (3. 10. 2014)
Graf podílu kanálů (3. 10. 2014)
Graf podílu skupin (3. 10. 2014)

Romantika a erotika zvedla zájem o TV Barrandov

Z menších televizí se při pátku dařilo Barrandovu. Romantický film Inga Lindström: Hlas srdce zaujal od 20:10 nadprůměrných 268 tisíc dospělých diváků, což v daném čase představovalo 7,41 procenta publika. Dařilo se i následnému dokumentu z cyklu Tajemství, jenž od desáté večer oslovil 223 tisíc dospělých diváků a 7,90 procenta publika. Lechtivý magazín Intim s Heidi Janků vidělo od jedenácté večer 148 tisíc dospělých diváků a 7,60 procenta publika. Za celý prime time, tedy od 19:00 do 23:00, oslovila TV Barrandov v průměru 5,87 procenta dospělého publika staršího 15 let, což je oproti jejímu běžnému výkonu jasný nadprůměr.

MIF Dolejsova

MINULÝ PÁTEK: Nova opět vítězem pátečního večera, pohádka Kouzla králů měla přes milion diváků

ČT 2 se tentokrát musela u nejúspěšnějších pořadů spokojit s méně než 200 tisíci diváky. Nejlépe se dařilo hlavnímu večernímu dokumentu Dramatické příběhy z divočiny, který od osmé večer zhlédlo 196 tisíc dospělých diváků a 5,31 procenta publika. Lehce nad průměrem skončil i seriál Panství Downton IV, jenž zaujal od deváté večer 189 tisíc dospělých diváků a 5,22 procenta publika. Lépe se dařilo Nově Cinema, jejíž hlavní večerní film Žít po svém vidělo od osmé večer v průměru 227 tisíc dospělých diváků a 6,28 procenta publika (7,99 procenta ve věku 15 až 54 let). Následující snímek Mistři hazardu zaujal od čtvrt na jedenáct 124 tisíc dospělých diváků a 6,09 procenta publika (8,47 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (3. 10. 2014)
Top 5: ČT1 (3. 10. 2014)
Top 5: ČT2 (3. 10. 2014)
Top 5: ČT24 (3. 10. 2014)
Top 5: ČT sport (3. 10. 2014)
Top 5: ČT :D (3. 10. 2014)
Top 5: ČT art (3. 10. 2014)
Top 5: Nova (3. 10. 2014)
Top 5: Nova Cinema (3. 10. 2014)
Top 5: FANDA (3. 10. 2014)
Top 5: SMÍCHOV (3. 10. 2014)
Top 5: TELKA (3. 10. 2014)
Top 5: Prima (3. 10. 2014)
Top 5: Prima COOL (3. 10. 2014)
Top 5: Prima love (3. 10. 2014)
Top 5: Prima ZOOM (3. 10. 2014)
Top 5: TV Barrandov (3. 10. 2014)

Autor článku

Autor je šéfredaktorem serveru o digitálním vysílání DigiZone.cz a redaktorem týdeníku Reflex.