Hlavní navigace

NKS bude mít k dispozici 95 milionů pro digitální kampaň v roce 2010

9. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
9. 10. 2009

Národní koordinační skupina pro digitální vysílání schválila návrh Rozpočtu zvláštního účtu České televize pro rok 2010, který vyčlenil pro příští rok na informační kampaň k přechodu na digitální televizní vysílání a služby spojené s digitalizací vysílání celkem 95 milionů korun. Informoval o tom tiskový mluvčí projektu digitalizace Rostislav Starý.

Ještě v letošním roce se NKS zaměří na vypnutí analogového vysílání Praze a Středočeském kraji, ke kterému dojde 31. října a na zahájení kampaně na Sušicku, kde bude zemské analogové vysílání ukončeno 28. února 2010.

KL24

Z rozpočtu zvláštního účtu České televize pro digitalizaci na rok 2010, který musí schválit vláda, by na informační kampaň a služby spojené s digitalizací televizního vysílání mělo být využito 95 milionů Kč. Z toho 59,75 milionů Kč přímo na informační kampaň, 21 milionů na podporu specifických skupin obyvatelstva a zdravotních zařízení a ústavů sociální péče. Zbylých 14,25 milionů je určeno na úhradu DPH.

Pokles z příjmů reklamy jsme společně s Českou televizí předvídali. Že budeme v roce 2010 pracovat v informační kampani s menšími prostředky proto efektivitu kampaně nijak neohrozí, byli jsme na tuto situaci připraveni, komentoval návrh rozpočtu národní koordinátor Zdeněk Duspiva. V návaznosti na projednání rozpočtu budou vypsány příslušné veřejné soutěže na dodávky prvků kampaně pro jednotlivé územní oblasti.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).