NKS bude mít k dispozici 95 milionů pro digitální kampaň v roce 2010

9. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: 115393
9. 10. 2009

Národní koordinační skupina pro digitální vysílání schválila návrh Rozpočtu zvláštního účtu České televize pro rok 2010, který vyčlenil pro příští rok na informační kampaň k přechodu na digitální televizní vysílání a služby spojené s digitalizací vysílání celkem 95 milionů korun. Informoval o tom tiskový mluvčí projektu digitalizace Rostislav Starý.

Ještě v letošním roce se NKS zaměří na vypnutí analogového vysílání Praze a Středočeském kraji, ke kterému dojde 31. října a na zahájení kampaně na Sušicku, kde bude zemské analogové vysílání ukončeno 28. února 2010.

MM Influenceři

Z rozpočtu zvláštního účtu České televize pro digitalizaci na rok 2010, který musí schválit vláda, by na informační kampaň a služby spojené s digitalizací televizního vysílání mělo být využito 95 milionů Kč. Z toho 59,75 milionů Kč přímo na informační kampaň, 21 milionů na podporu specifických skupin obyvatelstva a zdravotních zařízení a ústavů sociální péče. Zbylých 14,25 milionů je určeno na úhradu DPH.

Pokles z příjmů reklamy jsme společně s Českou televizí předvídali. Že budeme v roce 2010 pracovat v informační kampani s menšími prostředky proto efektivitu kampaně nijak neohrozí, byli jsme na tuto situaci připraveni, komentoval návrh rozpočtu národní koordinátor Zdeněk Duspiva. V návaznosti na projednání rozpočtu budou vypsány příslušné veřejné soutěže na dodávky prvků kampaně pro jednotlivé územní oblasti.

Autor článku

Autor byl šéfredaktorem severu Digitálně.tv, oficiálního státního informačního webu k přechodu na digitální televizní vysílání. V minulosti vedl internetové deníky RadioTV.cz a RadioTV.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).