Hlavní navigace

Nova Cinema byla včera díky Čertově nevěstě u mladšího publika vyrovnaná s Primou

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Díky úspěšné pohádce na Nově Cinema poklesla v prime time například plnoformátová Televize Barrandov. Major Zeman dvě stě tisíc diváků nepřekročil.

Doba čtení: 2 minuty

Dospělé a mladší publikum si rozdělily ČT1 a Nova

Vyrovnaného podílu na publiku (share) u mladších diváků dosáhl spolu s Primou tematický kanál Nova Cinema. Share obou stanic se pohyboval okolo deseti procent. U publika staršího 15 let chyběly Nově Cinema na Primu přibližně dva procentní body. Na úspěchu televize se podepsala zejména pohádka Čertova nevěsta, jejíž sledovanost se blížila ke čtyřem stům tisícům diváků (share 13,39 %; 14,6 % v 15–54). Prima po 20. hodině naopak vůbec nebodovala. Žádný z pořadů vysílaný v tuto dobu se nedostal mezi pět nejsledovanějších formátů dne. Dařilo se naopak zpravodajství, které dosáhlo k 30% podílu.

PONDĚLNÍ DATA: Malý pitaval v pondělí u mladšího publika úspěšnější než Kriminálka Anděl

Nejsledovanějším nezpravodajským pořadem byla včera na Jedničce Nemocnice na kraji města, která skončila těsně pod hranici 600 tisíc diváků (share 21,66 %). Indiana Jones a Poslední křížová výprava oslovila na Nově 544 tisíc diváků (share 20,42 %). Přestože Nemocnice byla úspěšnější u dospělého publika, komerční jednička se mohla radovat z výsledku ve skupině od 15 do 54 let, kde dosáhla share 30,24 %. Nejsledovanější televizí byla v úterý Nova. Nejvyšší hodnoty podílu na publiku dosáhla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, a to u mladšího publika, kde se přiblížila k 30 %.

NMI18_Krausova

Graf podílu kanálů (21. 7. 2015)
Graf podílu skupin (21. 7. 2015)
Kanály – průměrné podíly (21. 7. 2015)

Major Zeman klesl pod dvousettisícovou hranici

Díky úspěšné pohádce na Nově Cinema poklesla v prime time například plnoformátová Televize Barrandov. Sledovanost Třiceti případů majora Zemana tentokrát skončila nejtěsnějším možným výsledkem pod hranici dvou set tisíc diváků. I přesto si seriál vedl na poměry této stanice nadprůměrně a v obou diváckých skupinách získal přibližně sedmiprocentní podíl. Share TV Barrandov se po celý den pohyboval nad 5 %. Nad hranici dvou set tisíc diváků nevystoupala ani Dvojka, která nejsledovanějším dokumentem oslovila 150 tisíc diváků (share 5,49 %).

MINULÝ TÝDEN: Česká komedie na Primě podlehla Nově Cinema a tentokrát i TV Barrandov

Top 10 všechny stanice (21. 7. 2015)
Top 5: ČT1 (21. 7. 2015)
Top 5: ČT2 (21. 7. 2015)
Top 5: ČT24 (21. 7. 2015)
Top 5: ČT sport (21. 7. 2015)
Top 5: ČT :D (21. 7. 2015)
Top 5: ČT art (21. 7. 2015)
Top 5: Nova (21. 7. 2015)
Top 5: Nova Cinema (21. 7. 2015)
Top 5: FANDA (21. 7. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (21. 7. 2015)
Top 5: TELKA (21. 7. 2015)
Top 5: Prima (21. 7. 2015)
Top 5: Prima COOL (21. 7. 2015)
Top 5: Prima love (21. 7. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (21. 7. 2015)
Top 5: TV Barrandov (21. 7. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (21. 7. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (21. 7. 2015)
Našli jste v článku chybu?