Hlavní navigace

Nova Cinema v sobotu večer u mladých nad ČT1 a Primou. Díky Účastníkům zájezdu

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nejsledovanějším pořadem sobotního večera ovšem byla soutěž Zpívá celá rodina na ČT1. Vidělo ji 524 tisíc dospělých diváků.

Doba čtení: 3 minuty

U mladých vyhrál Hunger Games: Vražedná pomsta

Neobvykle vysokého podílu na sledovanosti u mladšího publika od 15 do 54 let dosáhla v sobotu večer Nova Cinema. V této mladší cílové skupině, na kterou se skupina Nova zaměřuje při skladbě programu i prodeji reklamních časů, její filmový kanál dokonce v prime time porazil ČT1 a Primu a stal se tak dvojkou trhu po „velké“ Nově. Může za to česká komedie Účastníci zájezdu, kterou Nova Cinema nasadila do hlavního vysílacího času od 20 hodin. V průměru ji sledovalo 408 tisíc dospělých diváků a 13,52 procenta publika (18,90 procenta ve věku 15 až 54 let). V daný čas šlo o třetí nejsledovanější pořad na českých obrazovkách po soutěži Zpívá celá rodina a filmu Hunger Games: Vražedná pomsta.

PÁTEČNÍ DATA: Slavnosti sněženek nestačily na Císaře a tambora, u mladých diváků ale v pátek zvítězily

Nejsledovanějším pořadem sobotního večera byla soutěž Zpívá celá rodina, ale pouze u širší cílové skupiny všech dospělých diváků nad 15 let. Od osmé večer na Jedničce zaujala v průměru 524 tisíc dospělých diváků a 17,16 procenta publika. V mladší kategorii 15 až 54 let jí dalo přednost ale jen 9,60 procenta publika, takže prohrála s Účastníky zájezdu na Nově Cinemě, ale i hlavním večerním filmem na Nově, snímkem Hunger Games: Vražedná pomsta. Ten od 20:20 vidělo 442 tisíc dospělých a 15,37 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let tento snímek v sobotu večer zvítězil, přednost mu dalo 23,36 procenta diváků u televizních obrazovek. Prime time v kategorii 15 až 54 let vypadal následovně: Nova 26,78 procenta, Nova Cinema 14,53 procenta, Prima 14,47 procenta a Jednička 11,28 procenta.

Kanály – průměrné podíly (27. 6. 2015)
Graf podílu kanálů (27. 6. 2015)
Graf podílu skupin (27. 6. 2015)

Kino Barrandov večer nad Fandou a Smíchovem

Prima do večerní sledovanosti promluvila jen u mladšího publika od 15 do 54 let, které ocenilo nasazení dobrodružného filmu Piráti z Karibiku: Na konci světa do hlavního vysílacího času. Od čtvrt na devět jej vidělo v průměru 311 tisíc dospělých diváků a 11,73 procenta publika, v mladší kategorii 15 až 54 let 16,85 procenta publika (tedy více než souběžně vysílanou soutěž Zpívá celá rodina na ČT1). Nova Cinema v sobotu bodovala i odpolední reprízou pátečního filmu Slavnosti sněženek z „velké“ Novy. Od 16:45 jej sledovalo v průměru 140 tisíc dospělých diváků a 9,98 procenta publika (15,66 procenta ve věku 15 až 54 let). Filmový kanál Novy díky tomuto snímku a Účastníkům zájezdu dosáhl nadprůměrného celodenního podílu 7,12 procenta na dospělém publiku nad 15 let a 9,87 procenta v kategorii 15 až 54 let.

NMI18_Sedivy

MINULÁ SOBOTA: Výhru českých „lvíčat“ nad Srbskem vidělo 323 tisíc diváků, vítězem soboty Hunger Games

Dobře se v sobotu dařilo skupině Barrandov. Nejsledovanější pořad hlavního kanálu, talk show Sejdeme se na Cibulce, sice nedosáhl na 200 tisíc diváků – od čtvrt na jedenáct jej vidělo v průměru 175 tisíc dospělých diváků – ale v podílu na publiku (7,66 procenta) byl vysoko nad průměrem TV Barrandov. Totéž platí i o hlavní zpravodajské relaci Naše zprávy, již si od půl sedmé nenechalo ujít 167 tisíc dospělých diváků a 9,03 procenta publika. Skvěle se dařilo druhému kanálu Barrandova, stanici Kino Barrandov, která v celodenním podílu i v prime time u dospělého publika i v kategorii 15 až 54 let poprvé pokořila hranici jednoprocentního podílu na trhu. Konkrétně u D15+ za celý den oslovila 1,32 procenta publika, v hlavním vysílacím čase pak 1,51 procenta, což bylo víc než u Primy Zoom, Fandy, Smíchova nebo Telky.

Top 10 všechny stanice (27. 6. 2015)
Top 5: ČT1 (27. 6. 2015)
Top 5: ČT2 (27. 6. 2015)
Top 5: ČT24 (27. 6. 2015)
Top 5: ČT sport (27. 6. 2015)
Top 5: ČT :D (27. 6. 2015)
Top 5: ČT art (27. 6. 2015)
Top 5: Nova (27. 6. 2015)
Top 5: Nova Cinema (27. 6. 2015)
Top 5: FANDA (27. 6. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (27. 6. 2015)
Top 5: TELKA (27. 6. 2015)
Top 5: Prima (27. 6. 2015)
Top 5: Prima COOL (27. 6. 2015)
Top 5: Prima love (27. 6. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (27. 6. 2015)
Top 5: TV Barrandov (27. 6. 2015)
Top 5: KINO Barrandov (27. 6. 2015)
Top 5: Barrandov PLUS (27. 6. 2015)
Našli jste v článku chybu?