U mladých vyhrál Hunger Games: Vražedná pomsta
Neobvykle vysokého podílu na sledovanosti u mladšího publika od 15 do 54 let dosáhla v sobotu večer Nova Cinema. V této mladší cílové skupině, na kterou se skupina Nova zaměřuje při skladbě programu i prodeji reklamních časů, její filmový kanál dokonce v prime time porazil ČT1 a Primu a stal se tak dvojkou trhu po „velké“ Nově. Může za to česká komedie Účastníci zájezdu, kterou Nova Cinema nasadila do hlavního vysílacího času od 20 hodin. V průměru ji sledovalo 408 tisíc dospělých diváků a 13,52 procenta publika (18,90 procenta ve věku 15 až 54 let). V daný čas šlo o třetí nejsledovanější pořad na českých obrazovkách po soutěži Zpívá celá rodina a filmu Hunger Games: Vražedná pomsta.
PÁTEČNÍ DATA: Slavnosti sněženek nestačily na Císaře a tambora, u mladých diváků ale v pátek zvítězily
Nejsledovanějším pořadem sobotního večera byla soutěž Zpívá celá rodina, ale pouze u širší cílové skupiny všech dospělých diváků nad 15 let. Od osmé večer na Jedničce zaujala v průměru 524 tisíc dospělých diváků a 17,16 procenta publika. V mladší kategorii 15 až 54 let jí dalo přednost ale jen 9,60 procenta publika, takže prohrála s Účastníky zájezdu na Nově Cinemě, ale i hlavním večerním filmem na Nově, snímkem Hunger Games: Vražedná pomsta. Ten od 20:20 vidělo 442 tisíc dospělých a 15,37 procenta publika. U mladších diváků od 15 do 54 let tento snímek v sobotu večer zvítězil, přednost mu dalo 23,36 procenta diváků u televizních obrazovek. Prime time v kategorii 15 až 54 let vypadal následovně: Nova 26,78 procenta, Nova Cinema 14,53 procenta, Prima 14,47 procenta a Jednička 11,28 procenta.
Kino Barrandov večer nad Fandou a Smíchovem
Prima do večerní sledovanosti promluvila jen u mladšího publika od 15 do 54 let, které ocenilo nasazení dobrodružného filmu Piráti z Karibiku: Na konci světa do hlavního vysílacího času. Od čtvrt na devět jej vidělo v průměru 311 tisíc dospělých diváků a 11,73 procenta publika, v mladší kategorii 15 až 54 let 16,85 procenta publika (tedy více než souběžně vysílanou soutěž Zpívá celá rodina na ČT1). Nova Cinema v sobotu bodovala i odpolední reprízou pátečního filmu Slavnosti sněženek z „velké“ Novy. Od 16:45 jej sledovalo v průměru 140 tisíc dospělých diváků a 9,98 procenta publika (15,66 procenta ve věku 15 až 54 let). Filmový kanál Novy díky tomuto snímku a Účastníkům zájezdu dosáhl nadprůměrného celodenního podílu 7,12 procenta na dospělém publiku nad 15 let a 9,87 procenta v kategorii 15 až 54 let.
MINULÁ SOBOTA: Výhru českých „lvíčat“ nad Srbskem vidělo 323 tisíc diváků, vítězem soboty Hunger Games
Dobře se v sobotu dařilo skupině Barrandov. Nejsledovanější pořad hlavního kanálu, talk show Sejdeme se na Cibulce, sice nedosáhl na 200 tisíc diváků – od čtvrt na jedenáct jej vidělo v průměru 175 tisíc dospělých diváků – ale v podílu na publiku (7,66 procenta) byl vysoko nad průměrem TV Barrandov. Totéž platí i o hlavní zpravodajské relaci Naše zprávy, již si od půl sedmé nenechalo ujít 167 tisíc dospělých diváků a 9,03 procenta publika. Skvěle se dařilo druhému kanálu Barrandova, stanici Kino Barrandov, která v celodenním podílu i v prime time u dospělého publika i v kategorii 15 až 54 let poprvé pokořila hranici jednoprocentního podílu na trhu. Konkrétně u D15+ za celý den oslovila 1,32 procenta publika, v hlavním vysílacím čase pak 1,51 procenta, což bylo víc než u Primy Zoom, Fandy, Smíchova nebo Telky.