Hlavní navigace

Nova měla v úterý víc diváků než Prima a ČT 1 dohromady, Novu Cinemu opět porazila Prima Cool

Jan Potůček

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Primě Cool výrazně pomohla fotbalová Liga mistrů, filmový kanál Novy tentokrát pokořil hranici 100 tisíc diváků jediným snímkem.

Doba čtení: 3 minuty

Svatby v Benátkách stále pod 400 tisíci diváky

Tradičně silné úterý měla televize Nova. Její seriál Ordinace v růžové zahradě 2 nejenže zvítězil nad ostatními stanicemi, ale také jako jediný nezpravodajský pořad po 20. hodině pokořil hranici milionu dospělých diváků. Od 20:20 jej na hlavním kanálu Novy vidělo v průměru 1,655 milionu dospělých, což odpovídalo 39,64 procenta publika (39,04 procenta ve věku 15 až 54 let). ČT 1 se musela u souběžně vysílané reprízy seriálu Vyprávěj spokojit s třetinovým výkonem oproti Ordinaci. Od osmé večer jej sledovalo 545 tisíc dospělých diváků a 13,06 procenta publika (17,47 procenta ve věku 15 až 54 let). Svatby v Benátkách na Primě opět nedosáhly ani na hranici 400 tisíc diváků, když je vidělo 359 tisíc dospělých a devět procent publika.

PONDĚLNÍ DATA: Cesty domů klesají na dno sledovanosti u mladých, pondělí vévodily Vraždy v kruhu

Nova v úterý večer bodovala i magazínem Víkend, který těžil z vysoké sledovanosti Ordinace. Od půl desáté si jej nenechalo ujít 819 tisíc dospělých diváků a 27,62 procenta publika, což představovalo po Ordinaci druhý nejlepší výsledek napříč televizními stanicemi. V mladší kategorii diváků od 15 do 54 let Víkend zaujal 31,97 procenta z těch, co trávili čas u televizních obrazovek. Vývoj večerní sledovanosti poněkud poznamenal přenos fotbalové Ligy mistrů, který zvedl zájem o Primu Cool. První poločas zápasu AS Monaco – Arsenal FC vidělo od 20:40 v průměru 205 tisíc dospělých diváků a 4,94 procenta publika (5,96 procenta ve věku 15 až 54 let), druhý poločas od 21:45 pak 285 tisíc dospělých při podílu 10,11 procenta (11,43 procenta v kategorii 15 až 54 let).

Kanály – průměrné podíly (17. 3. 2015)
Graf podílu kanálů (17. 3. 2015)
Graf podílu skupin (17. 3. 2015)

Cibulkovi stárne publikum

Prima Cool si díky zápasu a fotbalovému studiu přišla na lepší celodenní výsledek než Nova Cinema, a to i v mladší kategorii diváků od 15 do 54 let. Filmový kanál Novy si udržel prim jen u mladých diváků v hlavním vysílacím čase, kdy v průměru oslovil 6,64 procenta publika, zatímco Prima Cool 6,25 procenta. Nova Cinema ale v úterý výrazněji bodovala jen jediným pořadem, který pokořil hranici 100 tisíc diváků. Byl jím hlavní večerní film Kontakt nasazený od 20 hodin. V průměru jej vidělo 204 tisíc dospělých diváků a 5,78 procenta publika (8,03 procenta ve věku 15 až 54 let). Z hlediska podílu na publiku se ale dařilo i pozdějšímu filmu Reportér, který si od jedenácté večer nenechalo ujít 67 tisíc dospělých diváků a 7,37 procenta publika (8,87 procenta ve věku 15 až 54 let).

WT100 tip v článku Kabátová

MINULÉ ÚTERÝ: Svatby v Benátkách vidělo včera pouze 351 tisíc diváků, čtvrtina co Ordinaci

Slušný večer má za sebou TV Barrandov. Talk show Sejdeme se na Cibulce přilákala od 20:10 hod. 277 tisíc dospělých diváků a 6,63 procenta publika (ale jen 1,98 procenta ve věku 15 až 54 let, takže 237 tisíc diváků tohoto pořadu byli lidé starší 55 let). Dařilo se i Barrandovské Sedmičce, již od půl desáté zhlédlo 227 tisíc dospělých a 6,58 procenta publika. Dobrý výkon měla i ČT 2. Hlavní večerní dokument Vzestup a pád NSDAP vidělo od osmé večer v průměru 217 tisíc dospělých diváků a 5,21 procenta publika, následný cyklus Letecké katastrofy VII. od deváté večer rovněž 217 tisíc dospělých a 5,35 procenta publika. Prima love zabodovala seriálem Sběratelé kostí, jenž od 20:20 zaujal 178 tisíc dospělých diváků a 4,21 procenta publika (4,82 procenta ve věku 15 až 54 let).

Top 10 všechny stanice (17. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (17. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (17. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (17. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (17. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (17. 3. 2015)
Top 5: ČT art (17. 3. 2015)
Top 5: Nova (17. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (17. 3. 2015)
Top 5: FANDA (17. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (17. 3. 2015)
Top 5: TELKA (17. 3. 2015)
Top 5: Prima (17. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (17. 3. 2015)
Top 5: Prima love (17. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (17. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (17. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?