Hlavní navigace

Digitální večerník Insider uvádí nejen nový vzhled, ale i nové možnosti předplatného

Marek Janouš

Insider, vydávaný Centrum Holdings, přichází s novým vzhledem, který provází přechod tohoto projektu do další fáze. Ta úvodní prý „naplnila očekávání“, říká Jakub Unger, obsahový ředitel Centrum Holdings. Redesign chce dát více vyniknout původnímu obsahu; deník by měl být nyní uživatelsky přístupnější. Centrum také rozšířilo možnosti předplatného o měsíční, půlroční a denní — za devět korun — a zavedlo více platebních způsobů, včetně SMS a Paypalu.

Insider, vydávaný Centrum Holdings, přichází s novým vzhledem, který provází přechod tohoto projektu do další fáze. Ta úvodní prý „naplnila očekávání“, říká Jakub Unger, obsahový ředitel Centrum Holdings.

Redesign chce dát více vyniknout původnímu obsahu; deník by měl být nyní uživatelsky přístupnější. Centrum také rozšířilo možnosti předplatného o měsíční, půlroční a denní — za devět korun — a zavedlo více platebních způsobů, včetně SMS a Paypalu.

Content 2017 - tip Footshop

Deník Insider je u nás poměrně ojedinělý pokus vydávat placené zpravodajství. Vydavatel opodstatňuje přístup za předplatné tím, že Insider nepřináší přežvýkané zprávy agenturní, nýbrž obsah původní, jehož autoři se snaží opravdu porozumět smyslu dění. Insider vychází odpoledne a redakci vede Sabina Slonková.

Na dotaz na dosavadní počet předplatitelů nám Centrum Holdings odpovědělo, že uvést mohou počet „čtenářů“, tedy lidí, kteří přistupují k plnému obsahu deníku, a těch je prý nyní dva a půl tisíce. Registrovaných účtů je oproti tomu údajně zhruba polovina. Počet čtenářů neodpovídá počtu registrovaných účtů, ježto některá předplatná jsou pořízena jakožto firemní, a ta umožňují přístup více lidem přes jedinou registraci. Kolik se daří vybrat na předplatném, to ovšem Centrum považuje ze své obchodní tajemství.

Našli jste v článku chybu?