Hlavní navigace

Nova si držela v úterý po 20. hodině nad konkurencí náskok milion diváků

Lukáš Polák

UVNITŘ TOP 5 POŘADŮ ZA KAŽDÝ KANÁL – Nova Cinema a Prima Cool byly včera u mladšího publika po celý den vyrovnané. Jejich podíl se pohyboval u diváků od 15 do 54 let okolo 6 %.

Doba čtení: 2 minuty

Nova se po celý den držela nad 30% podílem

Odstup jednoho milionu diváků od konkurence zajistila v úterý večer televizi Nova Ordinace v růžové zahradě 2. Seriál si nenechal od 20:25 ujít 1,657 milionu lidí při podílu na publiku (share) 40,37 %. Paralelně vysílaný seriál Vyprávěj na ČT 1 sledovalo 614 tisíc diváků (share 14,79 %; 21,33 % v 15–54). Ještě méně diváků měly Svatby v Benátkách na Primě. Ty si pustilo pouhých 384 tisíc lidí s podílem okolo 9 %. Komerční televize však zůstala přes den televizní dvojkou. Na Jedničku získala náskok osm desetin procentního bodu. ČT 1 za celý den získala share 13,22 %, večer si však televize své pozice prohodily.

PONDĚLNÍ DATA: Kruh se uzavřel, detektivní seriál s Ivanem Trojanem Českou televizi nezklamal

Nejsledovanější televizí byla v úterý pochopitelně Nova, která se po celý den pohybovala s podílem ve všech diváckých skupinách nad 30 %. Nejvyšších hodnot dosáhla v prime time, tedy hlavním vysílacím čase, kdy u publika 15+ i 15–54 překročila share 37 %. Nejúspěšnějším pořadem Novy byly s téměř 1,9 milionu diváků (share 48,12 %; 46,26 % v 15–54) Televizní noviny. Kromě Ordinace v růžové zahradě 2 se nad hranici jednoho milionu diváků dostaly ještě Sportovní noviny a seriál Ulice. Nejsledovanější pořadem ČT 1 se staly se 724 tisíci diváky (share 19,24 %) Události, zpravodajská relace Primy oslovila 741 tisíc lidí (share 20,5 %).

Graf podílu kanálů (24. 3. 2015)
Graf podílu skupin (24. 3. 2015)
Kanály – průměrné podíly (24. 3. 2015)

Nova Cinema a Prima Cool v 15–54 vyrovnané

U mladšího publika, tedy ve skupině diváků od 15 do 54 let, byly Nova Cinema a Prima Cool vyrovnané. Od sebe je dělilo maximálně několik desetin procentního bodu. Jejich share se v této skupině pohyboval okolo 6 %. Starší publikum si z těchto dvou stanic vybralo spíše Novu Cinema, která oslovila diváky zejména v prime time – share 5,35 %. Nejsledovanějším pořadem na této stanici byla Záhada Severního moře – 241 tisíc lidí (share 7 %; 7,39 % v 15–54). Šlo o jediný pořad, který se přehoupl přes hranici sta tisíc diváků. Nejúspěšnějším pořadem plnoformátové TV Barrandov byla s 241 tisíci diváky (share 5,85 %) talk show Sejdeme se na Cibulce. Podíl stanice se po celý den pohyboval pod 4 %.

MINULÝ TÝDEN: Nova měla v úterý víc diváků než Prima a ČT 1 dohromady, Novu Cinemu opět porazila Prima Cool

Top 10 všechny stanice (24. 3. 2015)
Top 5: ČT1 (24. 3. 2015)
Top 5: ČT2 (24. 3. 2015)
Top 5: ČT24 (24. 3. 2015)
Top 5: ČT sport (24. 3. 2015)
Top 5: ČT :D (24. 3. 2015)
Top 5: ČT art (24. 3. 2015)
Top 5: Nova (24. 3. 2015)
Top 5: Nova Cinema (24. 3. 2015)
Top 5: FANDA (24. 3. 2015)
Top 5: SMÍCHOV (24. 3. 2015)
Top 5: TELKA (24. 3. 2015)
Top 5: Prima (24. 3. 2015)
Top 5: Prima COOL (24. 3. 2015)
Top 5: Prima love (24. 3. 2015)
Top 5: Prima ZOOM (24. 3. 2015)
Top 5: TV Barrandov (24. 3. 2015)
Našli jste v článku chybu?